Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1040 besök totalt |
TURBOCup Video
Fick igår hem filmen från "Nisse Larsson" i Piteå det enda som stog på kassetten var "Turbo Cup"... Mumma tänkte jag och skickade genast in kassetten i videon!! Det visade sig att dom hade filmat mer eller mindre hela 1988 års säsong på ett 180min band. tyvärr hade dom filmat mer omgivningar och autobahn än rena actionscener på banan!! Men lite vart det allt! Visade sig att herr Larsson hade meket för "strandell" i TurbOCupen och jag såg minsann att dom vann minst en tävling det året. Tydligen han dom krocka till den en gång oxå. Mycket TurbOCup bilar såg man i filmen men oftast stod dom endast still ![]() Väntar på Edra övriga filmer på snabba turbocup bilar! ![]() /P _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||
Re: TURBOCup Video
Jag håller just på att kopiera lite "smått och gott" åt dig på VHS. Hinner ev klart med det imorgon. Skicka mig din adress, så kanske jag hinner posta det imorgon. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Gaaaaah!
Äger ingen VHS, bara DVD... Så mycket var den moderniseringen värd... ![]() Puppan: Har du tidningen Automobil från 1987, alltså numret där dom testar Staffan Kaisers Turbo Cup på Mantorp? ![]() Där kan jag väl fixa en kopia om inte annat... MVH _________________ -- |
||
Jajajajajajaja kopi kopia kopia till mig ![]() ![]() ![]() /P _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||
Jag har även konverterat VHS-filmen, där din Turbo Cup finns med till digitalt format! ![]() om jag får din adress, så kan jag bränna en cd med den, som tröst! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Kan du faxa till mig?? 08-7952001 Peter Eriksson så blir jag så glád!!! Mvh Peter _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||
Kalas!!! jag läser gärna orginalet vid nåt tillfälle oxå ![]() _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1040 besök totalt |