Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Porsche dagen pà Spa Francorchamps 2012
2192 besök totalt
Jan K
Grancan Spanien
Här sen Dec 2009
Inlägg: 148


Trådstartare
Nu börjar det att dra ihop seg igen för den stora Porsche dagen på Spa banan i Belgien.
Jag kommer att vara där med ett tjugo tal Porschar som kör i race klassen vi skickar bilarna från Spanien som vanligt pà trailers. Vi Spanjorer kommer att ha tvà stora F1 boxar som varje àr uppe pà start rakan.
Detta e den skojigaste bana som man kan köra pà och det e en fantastisk upplevelse att vara pà denna banan med omkring 800 Porschar.
Mànga av dom vanliga gatu reggade bilarna (dock inte vi) àker till Nurburing pà söndag eftermiddag och kÖr nàgra dagar.
Datumet e i Maj 11-12-13.
Jag hoppas att vi kan ses där
Bilden e fràn 2011 och e pà el Sr.Zorilla med sin 964RS med lite vargar bakom som jagar honom.

_________________
Jan K
Citera
Jan K
Grancan Spanien
Här sen Dec 2009
Inlägg: 148


Trådstartare
Här har ni vad det kostar att vara med:
Köra pà SPA:
Fredag 420.-
Lördag 480.-
Söndag 400.-
Tre dagars pack 1100.-
Det ingår mat och fri dryck fràn kl09.00 till 18.00 (Mat och dryck för icke fÖrare kostar 55EUR dagen)
F1 BOX 3 dagar +-200 per bil.
Vi kommer att boka boxarna i början av februari i och med att det finns inte sà mànga och dom kommer att ta slut ganska snart.
Vi kommer att vara ett roligt gäng fràn Spanien & Portugal som àker men om nàgon Scandi e vill komma sà e det bara skoj att kunna dela box och hobby.
Nàgra av oss kommer att àka ner och hyra bil fÖr att kÖra pà Nring efter det i och med att det e bara 150km mellan banorna.
Priserna Är i EURuro

_________________
Jan K
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Jag vill ju köra SPA!!!! Men jag har ingen Porsche Men någon gång ska det bli av, jag får hålla utkik efter andra arrangemang för blandade bilmärken

_________________
Magnus Thomé
Citera
Jan K
Grancan Spanien
Här sen Dec 2009
Inlägg: 148


Trådstartare
Det e min favorit bana!
Pà bilden sà ser ni 968cup bilen som jag hadde förra àret tills motor gav upp:-(


_________________
Jan K
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 732



Vem är det som arrangerar?
Och var anmäler man sig?

Spa är faktiskt den allra första banan som jag körde bil på... Och fortfarande en klar favorit!

_________________
Erik Jirhall
Gentlemen Racing Club
AutoLife
ES Kassasystem
Citera
Jan K
Grancan Spanien
Här sen Dec 2009
Inlägg: 148


Trådstartare
Det e det nionde året som Spanska gänget e med pà "Spa Porsche day" och det är en av POrsche's mest kända gentleman drivers här som organiserar "utflykter fràn Spanien" han heter Fran Staedtler (http://www.youtube.com/watch?v=eOOef0CP6KM&feature=BFa&list=ULeOOef0CP6KM&lf=mfu_in_order)
Om ni vill vara med och dela box med oss sà skicka mig ett privat medelande sà fàr ni alla uppgifter
Desto mer desto roligare under dagarna och vid làngborden när vi sedan gár ut och tar middag och snackar om dagens händelser

_________________
Jan K
Citera
Jan K
Grancan Spanien
Här sen Dec 2009
Inlägg: 148


Trådstartare
RSR Racing dörr pà SPA 2011 i handen pà en glad kund

_________________
Jan K
Citera
Inför träffar
Porsche dagen pà Spa Francorchamps 2012
2192 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande