Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
hitta GPL?
2886 besök totalt
Tokmeken
Helsingborg
Här sen Jun 2006
Inlägg: 249


Trådstartare
frågan lyder: hur får jag tag på GPL? jag har sökt på forumet och hittar inte om det är gratis eller köpes, hämtas på nätet eller beställs i butik.
en snabb koll i piratviken visade sig att ingen delar med sig längre. spelet är ju inte årets modell så det lär vara preskiberat hos fildelningspolisen?!

Jag har hört mycket gott om GPL och skulle vilja ge det en chans!

_________________
MVH Fabian Hallbom
Team Blyfot Racing #13
Bygger på: Toyota Starlet -83
Rejsar i: Opel Corsa GSi -91
4-timmars.se
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597



Tycker du ska lägga ett par hundra på ett modernt lir istället. All heder åt GPL men det kan inte mäta sig med dagens spel. Race 07 med tillägg får du nog för några hundringar. Betydligt bättre och vill du ha samma bilar som i GPL så misstänker jag att det finns någon mod för dom.
Eller varför inte prova rFactor 2, där finns bilarna.


_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
Tokmeken
Helsingborg
Här sen Jun 2006
Inlägg: 249


Trådstartare
jo den möjligheten har jag ju, men jag har hela sommaren och hösten lyssnat på folk som snackat insnöat om detaljer och hur bra det här spelet är så det hade varit kul att prova på det.
och mitt grafikkort har börjat balla ur lite så vid belastning så får jag blåskärm. därav tanken attGPL fungerar som handen i racinghandsken!

_________________
MVH Fabian Hallbom
Team Blyfot Racing #13
Bygger på: Toyota Starlet -83
Rejsar i: Opel Corsa GSi -91
4-timmars.se
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41421

Forumägare
Forumägare

Demoversionen stödjer allt möjligt, alla tilläggsbanor osv, och finns paketerat på nätet med alla patchar och shyssta uppdateringar av bilar osv. Har tyvärr ingen url till dig men om du googlar på gpl demo, eller gpl track database eller.... ja den kanske finns på siten nogrip om den finns kvar... happy hunting!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Racingsimulatorer
hitta GPL?
2886 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande