| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Retro dekaler/klistermärken ?
|
2876 besök totalt |
|
Jag är ute efter lite tidstypiska dekaler/klistermärken att sminka min gamla Ascona A med. Det ska vara lite rallystuk över det hela. Vart kan jag hitta sånt idag ? Har sett lite på Ebay men det känns bökigt att göra en massa småinköp där frakten ibland är dyrare än varan. Vore fint med någon som hade hela kit, gärna i Sverige. Kom med tips, eller du kanske har nå't i byrålådan ?
/Staffan _________________ Staffan Sandelin Manta A -73 Sleeper Manta A -72 Blivande trackdayleksak Ascona A -73 Grus/Is/Busbil BMW 330i -01 Skjutsa arslet/dragbil |
|
Lättaste är om du hittar motiven du har och antingen skriva ut själv på klisterark eller låta någon trycka upp. Gammalt klister brukar inte vara någon höjdare.
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
|
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
|
Tack för tips och idéer!
Nä, några NOS dekaler var det inte tänkt, men det ska se 'old school' ut. Har nog inte en skrivare som grejar att skriva ut det jag vill.... jag ska höra med killen i länken om han kan hjälpa mig. Har fortsatt att googla efter dekaler, har hittat en del fina, men det skulle vara smutt att hitta allt på ett ställe !
_________________ Staffan Sandelin Manta A -73 Sleeper Manta A -72 Blivande trackdayleksak Ascona A -73 Grus/Is/Busbil BMW 330i -01 Skjutsa arslet/dragbil |
|
Det fins en firma som heter "Raceline Digital" som har en del old school dekaler om det kan finnas något av intresse där.
http://www.racelinedigital.com/store //Ricky. _________________ Ricky Berg Corvette 1972 |
|
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
|
Tack för tips & länkar !
Tänk att det ska vara så svårt att söka smart.... Nu har jag hittat massor av sidor som kränger retro stickers _________________ Staffan Sandelin Manta A -73 Sleeper Manta A -72 Blivande trackdayleksak Ascona A -73 Grus/Is/Busbil BMW 330i -01 Skjutsa arslet/dragbil |
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2876 besök totalt |