Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Dags att beställa 2012 års ACS tröjor etc..
5538 besök totalt
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2369


Trådstartare
Sportfahrer,

Då var det dag att beställa på sig lite nytt ACS godis inför säsong 2012!

*Ny modell* ACS Funktionspiké svart med vitt fält på sidan med grå bandning. 100% polyester.
Loggor broderade precis som 2011 års variant till höger i bild. (endast med för illustration)
Herr/unisex stl S-XXL
Pris för piketröja är 499,-



ACS Trackday LS Tee i 100% bomull. Med andra ord en perfekt banåkar tröja!
Här måste vi komma upp lite kvantitet för att få rätt pris, så vi säljer bara tröjorna i pack om 2 per stl.
Alla loggor är printade.
OBS, loggan på arm kommer att vändas mot hur den ser ut på bild, röda romben kommer vara nere vid mudd och text gå upp mot axel. Tryck kommer att täcka hela armen på en stl M tröja alltså betydligt större än 2011 års tröja, övrigt samma.
Herr/unisex Stl M-XXL
Pris för LäTee är 2 för 499,-

ACS Stickad mössa
Enkel stickad mössa med ACS brodyr.
Logga broderad. One Size
Pris för mössan är 149,-

*Ny modell* ACS Keps svart med grå undersida skärm och vit bandning
Brodyr precis som 2011 års variant som är med på bild för illustration.
One Size
Pris för Kepsen är 199,-



*Ny modell* ACS Trackday Bag Vit/grå 80 liters bag i slitstark tarpaulin(som tjock presenning), utmärkt mot väta. Perfekt att få plats med hjälm och övrig skyddsutrustning i en bag.
Tryckt ACS logga samt Audi ringar på långsida av bagen i svart.
Denna kommer endast att produceras om vi kommer upp i minst 25 stk beställda väskor.
Pris för väskan är 599,-



*Ny modell* ACS Kaffemugg Mugg Apollo i stengods med matt utsida och blank insidan. 30cl. Höjd 118 mm. Vit/röd ACS logga, säljs i 4-pack.
Denna kommer endast att produceras om vi kommer upp i minst 25 beställda 4pack muggar, så passa på att fylla kontoret med fina muggar .
Pris för 4-pack muggar är 299,-



Observera att vi inte kommer att lagerhålla regalia så det är denna chans du har att beställa för 2012.
Beställd regalia kommer att finnas klar för leverans under slutet av Maj 2012. I första hand försöker vi dela ut beställda produkter på kommande träffar. Vill du hellre ha produkterna hemskickade betalar du 150,- för frakt.Vi packar så bra vi kan men kan inte garantera att tex muggar kommer fram hela så vi ser helst på plats överlämning om du beställer muggar.

Beställning
Din beställning du till ulrich.richter@comhem.se
Ange Stl och antal och om du vill ha produkterna utskickade, leveransadress.

Då vi är en liten förening så har vi inte de ekonomiska musklerna att ligga ute med pengarna för tröjorna så det är förskottsbetalning som gäller.
Sätt in rätt belopp för de plagg samt ev. frakt du önskar på vårt pg 37 62 51-5, märk betalningen med namn samt "Tröjor".
Vänligen gör två separata inbetalningar om du tex. betalar din medlemsavgift samtidigt, omöjligt för oss att hålla isär betalningarna annars.
Sista beställningsdag/betalningsdag är den 15/4 2012. Återbetalning av pengar för produkter som ev inte kommer produceras sker senast den 30/4-2012.

Och nej man behöver inte vara medlem i ACS för att beställa någon av produkterna.

Då rensar jag mailen och väntar på mailbomben!

//U

_________________
Citera
quattro
Lindome
Här sen Aug 2005
Inlägg: 306



Snygga grejer Ulrich och som vanligt jävligt bra jobbat.
Det kommer ett mail från mig med beställning på både det ena och det andra om ett par dagar.


_________________
Stefan Alm
Citera
Jennifer
Borås
Här sen Feb 2010
Inlägg: 8



Lite lite urringning på kläderna. Jobbigt. Måste ragga upp fler tjejer till föreningen.... Haha

_________________
Jennifer Hansson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41529

Forumägare
Forumägare

Många snygga grejer. Måste man byta bilmärke....

_________________
Magnus Thomé
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Magnus Thomé skrev:
Många snygga grejer. Måste man byta bilmärke....


JAAAAAA! eller en av varje

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
S6_johan
Hässleholm
Här sen Mar 2010
Inlägg: 493



Kommer ju bli löjligt snygg till säsongen, så kommer inte bilen ihop ser jag iaf snabb ut!!

_________________
Johan Rydh
Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler.
AudiClubSport
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2369


Trådstartare
ÄNTLIGEN!

Då har jag precis hämtat upp 2012års tröjor.

Tyvärr var det allt för små volymer på allt utom Lä tröjan. Jag koommer inom kort stämma av med Kassörn om det är aktuellt med några återbetalningar bland er som förbeställt, vi hör av oss till er.

Jag tar med tröjor till Kullen på Söndag och delar ut till de som förbeställt. Vi har kört upp en liten extra produktion på tröjorna som man kan köpa på plats. Pris per tröja kommer vara 300,- för er som inte förbeställt. Men jag skapar en ny tråd om detta ikväll.



//U

_________________
Citera
Allmänt banåkaforum
Dags att beställa 2012 års ACS tröjor etc..
5538 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande