Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar Porsche 968 Turbo GT1 - Billet K24 Turbo | << 1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 192, 193, 194 >> 150 besök idag (1139352 totalt) |
Antagligen första inlägget jag skriver i tråden. Håller mig mest i det tysta på forumet.
Men nu var jag tvungen att skriva, lite för att jag faktiskt gillar Barra-bedforden men din bil, och hela satsningen ni gör är ju helt otrolig. Jag är otroligt impad. Så jag har självklart röstat på Porschen Vore ballt med svensk seger! _________________ Nicklas Törnros |
||||
Det går framåt! Men vi ligger fortfarande under med 200 röster!
Kom igen rejsa, rösta nu https://www.facebook.com/HaltechEngi _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||
Det ser ut att vara tidszonsbaserad röstning, det är lågt försprång för Bedforden nu.
|
||||
Skamligt. Shit vad du åker på däng i omröstningen.
Vågar du ens visa dig i Porschen nästa år, eller kommer du bygga en ny TA/WTAC-van istället? |
||||
Han med Barrabedforden fuskar ju!
Bilen byggdes på en Australiensisk youtube kanal med några 100k följare. Så komma till final när man byggt bilen i källaren själv är ju rätt bra |
||||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Jag vet, jag har satsat helt fel. Det visar sig gång på gång att det lönar sig att bygga för att SE snabb och ball ut, inte att för att faktiskt köra fort _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||
Det är ju rätt uppenbart vad som är viktigt när man bygger bilar i den här kalibern, fuling;
All the glory på internetz och en specialtillverkad pokal. Förstår att Gustaf deppar hela julhelgen, och att det sitter ett motec sprut i bilen nästa år. |
||||
Haha Nä jag kan inte säga att jag bryr mig nämnvärt över den omröstningen
Containern är äntligen i Sverige men fortfarande inte hemma Jobbar vidare med årets plan men har lite svårt med motivationen. Tanken är att jobba mer "lagom" från och med nu men utan högt uppsatta mål är det svårt att hitta den där riktiga motivationen Är alldeles för mycket "allt eller inget" så det här känns tufft. Men att sälja bilen känns ju också tråkigt och någon form av abstinens skulle säkerligen komma. _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||
Tidsödande process också, det är som sagt ett par skruvar på en bil Just sånna här smånördigheter är sånt som kan ge mig ny motivation när jag tycker det känns utdraget och tråkigt (min motivations motståndare är främst tid, dröjer ofta länge mellan mek omgångarna och då är man tom på lust när man skruvat nonstop i någon vecka. Sen går det ett tag och man hittar någon nörd grej att djupdyka i, motivationen kommer sakteliga tillbaka och vips hittar man två veckor att åka å skruva av sig igen )
De där är en klurig grej... jag har själv "nördat" ner mig i den "fällan". Jag har två cyklar för tillfället, en som väger 15kg och en som väger 10kg. Jag har samma sitt geometri, motsvarande däck och utväxlingar. Men den 5kg tyngre cykeln känns som att släpa fram en pansarvagn i myrmark för hand i jämförelse med den andra! Då väger jag 90kg själv så på totalen är det små små marginaler viktmässigt, ändå skiljer det ca 5min i tid på en sträcka av 12km som är de jag har till jobbet :/ Sen kan man fråga sig om skillnaden mellan 8 och 9kg är lika markant, och om de 20-30 000 extra det kostar att köpa en 1kg lättare cykel är värt pengarna _________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
||||
Glada nyheter! Det hade ju varit trivsamt att se er fortsätta rekordslakten på Mantorp i sommar _________________ Mvh, Johan Allert |
||||
Våra race- och banåkarbilar Porsche 968 Turbo GT1 - Billet K24 Turbo | << 1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 192, 193, 194 >> 150 besök idag (1139352 totalt) |