Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Lotus 72D JPS 1972 replica
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6
2 besök senaste veckan (73979 totalt)
Mange K
stockholm/järfälla
Här sen Apr 2005
Inlägg: 3182



Blir skitcoolt iallafall thumbs up

_________________
M @ g n u s k @ l i n

Golf sportscombi
vw passat gtr 280
RS4 4.2 raggarbil
Citera
DJ
NL
Här sen Maj 2004
Inlägg: 10584



Skögge skrev:
Det ligger på is. Har vatt dåligt med tid och pengar men jag har en plan för att lösa det håller på med 2 andra projekt men sen så... Jag har inte gett upp, den ska bli färdig nån gång

Först ska iallafall min Zombie -apocalypse-jeep bli klar,hehe




Fruktansvärt frän!

Jag är också sugen på Rat-Rod. Ska bara hitta lämpligt besiktningsbefriat veteran-objekt.

_________________

Ny kulbil i garaget.
Citera
Skögge
Eslöv
Här sen Apr 2012
Inlägg: 62


Trådstartare
DJ skrev:


Jag är också sugen på Rat-Rod. Ska bara hitta lämpligt besiktningsbefriat veteran-objekt.


Nackdelen med att bygga på en besiktningsfri bil är att om inte allt är inskrivet i papperna och du blir stoppad för en bagatell så kan det bli omöjligt att reg.besikta den, har du en ombyggd eller amatörbyggd bil så hänger du bara på skärmarna och kör in

_________________
Jörgen Lindskog
Citera
DJ
NL
Här sen Maj 2004
Inlägg: 10584



Skögge skrev:
DJ skrev:


Jag är också sugen på Rat-Rod. Ska bara hitta lämpligt besiktningsbefriat veteran-objekt.


Nackdelen med att bygga på en besiktningsfri bil är att om inte allt är inskrivet i papperna och du blir stoppad för en bagatell så kan det bli omöjligt att reg.besikta den, har du en ombyggd eller amatörbyggd bil så hänger du bara på skärmarna och kör in


Jo, iofs. Å andra sidan åker man ju aldrig fast så länge man inte buskör alltför mycket. Skulle vilja ha nån liten lätt veteranbil med ylande hayabusa-motor.
Här nere i NL är de tydligen ganska vänligt instälda till motorbyten så länge man inte byter antal cylindrar. Konstigt nog.

_________________

Ny kulbil i garaget.
Citera
Nibbe
Stockholm
Här sen Dec 2003
Inlägg: 170



Nått nytt på detta projekt?

_________________
Niklas Walkin - Flickr <--- Bilder
Citera
Skögge
Eslöv
Här sen Apr 2012
Inlägg: 62


Trådstartare
Lotusen står i vänt läge. Senaste bygget blev en Elbil.. Willys 1933 med Mitsubishi drivlina



_________________
Jörgen Lindskog
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Lotus 72D JPS 1972 replica
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6
2 besök senaste veckan (73979 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande