Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Undrar ni, precis som jag, var licenserna är?
3418 besök totalt
miarpe
Stockholm
Här sen Jul 2006

Trådstartare

Eftersom jag började undra var licenserna har tagit vägen så slog jag en signal till SBF. Det visade sig att pga sjukdom har dom bara haft en person på licensavdelningen fram till nu. Hon lovade dock att dom skulle sätta fart med licenserna. thumbs up

Är det så att ni behöver licensen innan den har kommit så går det bra att slå en signal till SBF på 08-626 33 00, telefontid 9.00-12.00. Dom kan då ordna ett licensintyg.

Håll ut grabbar licenserna kommer.

Ulrich

Här sen Jul 2007

Lite förvånande att SBF inte sköter sin "kassako" bättre? Kan ju liksom inte vara en överraskning att det är mycket att göra med licenser i början av säsongen? Sjukdom? hyra in vikarer kanske vore vara första prio i ett sådant läge?

Ingen panik för mig men gissar att Guldgossarna är lite mer stressade....

Här sen Apr 2008

Ringde och stressade SBF förra veckan så jag fick mitt inbetaningskort idag, noterade dock att de ha höjt kostnaden för debut licensen till 500:- trots att det fortfarande står 465:- på Bilsport Online
Citera
miarpe
Stockholm
Här sen Jul 2006

Trådstartare
Re:

fpn skrev:
Ringde och stressade SBF förra veckan så jag fick mitt inbetaningskort idag, noterade dock att de ha höjt kostnaden för debut licensen till 500:- trots att det fortfarande står 465:- på Bilsport Online

Ni fick väl medlemskorten?

fpn
Smålandsstenar
Här sen Apr 2008

Re:

miarpe skrev:
fpn skrev:

Ni fick väl medlemskorten?

Jepp, tack thumbs up
Citera
Allmänt banåkaforum
3418 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande