Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2012-05-12 Trackday Anderstorp Raceway med Mattias Lindberg
3222 besök totalt
MattiasLindbergPromotion
Mantorp
Här sen Apr 2012
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Hej!

Vill ni gasa av er på en riktig racingbana så har ni ett perfekt tillfälle här!
Den 12 maj kommer jag (Mattias Lindberg Promotion) vara med och anordna en Trackday på den gamla Formel 1 bana Anderstorp Raceway.

Vi kommer att köra på Anderstorp Raceway, banan kommer att delas upp på två slingor (södra och norra slingan).
Det kommer då att vara tillgång att köra med både race bilar och gat bilar (vanliga bilar).
Det kommer även finnas ett område i depån för drifting om man vill prova på det.

Vi börjar dagen kl 9.00 och slutar kl 18.00 med en lunch paus på 30 minuter vid 12 tiden.
Och som ni förstår blir det mycket körning om man känner för det.

Det kommer även att finnas tillgång att hyra min fabriksbyggda Renault Clio Cup racingbil med 6-växlad sekventiell låda för er som känner att ni vill prova på racing på riktigt!
Ni kommer få köra 20 minuter x 2 pass eller 15 minuter x 3 pass.
Film från Renault Clio bilen:
http://www.youtube.com/watch?v=G-MUreFQLkg



Jag har 3 års erfarenhet av racing efter mitt tävlande på hög nivå i Formula Renault i Svenska och Nord Europeiska Mästerskapet samt touringcar erfarenhet i form av JTCC och Trofeo Abarth.
För er som kommer att köra med Renault Clion kommer jag att vara med på banan och "coacha" er med spårval, bomspunkter etc. för att ni ska få ut maximalt av dagen.
Jag kommer även att hjälpa er som väljer att köra med egen bil med spårval, bromspunkter etc. Hur mycket tid jag kommer att lägga på detta styrs av hur många som kommer att köra med min Renault Clio Cup bil.

Försäkring: Om ni kör med Renault Clio Cup bilen ingår försäkring som vi har tecknat.
När ni kör med er egen bil gäller bilens vanliga försäkring. (I de flesta fall) så kolla gärna med ert eget försäkringsbolag.

Betalning: Betalning sker till MLP Mattias Lindberg Promotion genom faktura (som skall vara betald 10 dagar innan den aktuella dagen) eller bokning och betalning direkt med betalkort.
Kortbetalning för körning med egen bil: https://www.ga1.se/trackday-med-egen-bil-och-coach-p-1037-c-180.aspx

Kortbetalning för körning med Renault Clio Cup bil: https://www.ga1.se/bankorning-med-renault-clio-racingbil-p-1031-c-180. . . . .

Pris för körning med egen bil: 1226:- + 6% moms (1300 inkl. moms)
Då ingår: Banhyra, "prova på licens", coaching, flaggvakter, ambulanser och såklart... en trevlig dag!

Pris för körning med Renault Clion + egen bil: 11,800:- + 6% moms (12,508:- inkl. moms)
Då ingår: (utöver ovanstående) Däck, bensin, försäkring och allt som tillhör bilen, coaching och personlig utrustning från GA/LINDBERG IMPORT AB (om ni inte har egen)
Köper ni detta bjuder jag på avgiften till körning med egen bil, värde: 1500:-

OBS! Det ska vara minst 3 förare som kör med Renault bilen denna dagen för att vi ska köra.
Så gör en intresse anmälan om ni är intresserade.


Har du frågor eller vill anmäla dig, skriv i loggen eller maila: mattias@ga1.se


OBS! Bokar du efter den 25 april så kostar eventet 400:- extra.



Med vänliga hälsningar, Mattias Lindberg

Mattias Lindberg Promotion
Hässlehomsvägen 7
281 95 Vankiva
Telefon: 070-575 00 18
Org nr. 940130-5058

Web: www.mattiaslindberg.se
mail: mattias@ga1.se

_________________
Mattias Lindberg
Citera
ChriMa_Motorsport
Anderstorp
Här sen Apr 2010
Inlägg: 140



Det har uppkommit lite oklarheter här. Så bara ett litet förtydligande.

Detta är under samma event som ChriMa Raceday.

Driftingen är på Södra slingan och en konbana i depån. Bankörningen är på norra slingan.


Många som frågat.

Välkommna till en fantastisk dag!

_________________
Martin Karlsson
--------------------------------------------
Citera
ToTTeN
Töreboda
Här sen Maj 2010
Inlägg: 542



Kan man köra enbart driftingen till reducerat pris? Eller är det allt i 1?

_________________
Tobias Olofsson
0703101373
Dj_totten@hotmail.com

http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Citera
ChriMa_Motorsport
Anderstorp
Här sen Apr 2010
Inlägg: 140



vill man inte ha förarcoachingen utan bara vill köra... "vanligt" alternativt bara driftingen så amäler man sig som vanligt på www.chrima.se.

600:- för köringen ( innan 26 April. Därefter 1000:- )

_________________
Martin Karlsson
--------------------------------------------
Citera
Inför träffar
2012-05-12 Trackday Anderstorp Raceway med Mattias Lindberg
3222 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande