Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Rejsa rullar på
<<   1, 2
11967 besök totalt
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8814

Hjälpmoderator

Vad är kriterierna för att komma med på listan? Garaget, Gatbilar, Alive, och alla märkesklubbar saknas. För att inte tala om raggarportalen och en massa andra V8-forum som måste finnas därute...

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
P.P. skrev:
Vad är kriterierna för att komma med på listan? Garaget, Gatbilar, Alive, och alla märkesklubbar saknas. För att inte tala om raggarportalen och en massa andra V8-forum som måste finnas därute...

Det är de som valt att publicera sin trafikvolym för annonsörer via KIA-index eller gratisalternativet SIS-index (som jag kör med). Men alla publicerar inte sina trafiksiffror. Om man letar på SIS-index kan man nog hitta några till, jag har tagit hela kategorin "motor" från KIA-index och sen sökt på "motor" och "auto" på SIS-index.

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
P.P. skrev:
Vad är kriterierna för att komma med på listan? Garaget, Gatbilar, Alive, och alla märkesklubbar saknas. För att inte tala om raggarportalen och en massa andra V8-forum som måste finnas därute...

Det är de som valt att publicera sin trafikvolym för annonsörer via KIA-index eller gratisalternativet SIS-index (som jag kör med). Men alla publicerar inte sina trafiksiffror. Om man letar på SIS-index kan man nog hitta några till, jag har tagit hela kategorin "motor" från KIA-index och sen sökt på "motor" och "auto" på SIS-index.


Jag undrade varför inte Garaget var med på KIA men hittade det faktiskt på SIS. Garaget är tokstort thumbs up

http://www.sis-index.se/site-information/347/

_________________
Magnus Thomé
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8814

Hjälpmoderator

Jo, men att försöka hitta nåt vettigt där när man inte är van... Det är som nålen i ett gäng höstackar.

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
M.broberg
Halmstad
Här sen Maj 2010
Inlägg: 384



att sitta och smygläsa Rejsa är min favoritsysselsättning, underbar stämning på sidan och det bästa annonsforumet när det kommer till bildelar thumbs up

_________________
Mattias Broberg
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
La in garaget, savarturbo, jagrullar.se :



_________________
Magnus Thomé
Citera
Outlaw1
Göteborg
Här sen Dec 2011
Inlägg: 22



grattis till ett framgångsrikt forum..
har hängt på sportbilen,zatzy,garaget,mm i fler år och ätligen hittat till Rejsa på riktigt kan man säga..första gångerna runt 2003 när jag besökte forumet o kikade fastnade jag inte alls..
Men nu inser jag att det faktidkt är här och på autopower som man kan hitta personer som faktiskt vet saker o ting..garaget o zatzy är ju önslöst då det mest är "småglin" som sitter bakom tangenterna o gissar sig fram..

Grattis igen och fortsätt framåt men behåll det enkla o effektiva stuk forumet har idag..
Kanske en iPhonhe/Android App på gång så man kan lsa forumer på språng???(lite rim också så här på måndagen)

_________________
Jonaz Carlson
Citera
Foruminfo/frågor
Rejsa rullar på
<<   1, 2
11967 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande