Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1364 besök totalt |
Re:
Broms och kurvteknik för Scanias Motorklubb, blandat MC och bilar. För bilar har tex innan gällt att omkörning enbart får ske på långa rakan. Jag vet inte hur det är i år, men tidigare har det varit krav på att man skall var med på ett förmöte någon vecka innan körningen. _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
Ok, tack. Inget för mig då. _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||||
Re:
Men en väldigt trevlig dag för Scaniafolk. ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
+1 på den.. Dom borde arrangera detta lite senare så man hinner få ut sin bil nån gång ![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Re:
Mer tid resulterar bara i ambitiösare projekt säger min erfarenhet ![]() Jag kommer i alla fall! Nu gäller det bara att börja studera rejsas banguide så jag inte kör vilse ute på banan ![]() _________________ Andreas Lundström Mazda RX-7 FD3S Nissan 200sx S13 |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1364 besök totalt |