Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2 besök senaste veckan (12709 totalt) |
Hej!
Jag jobbar en del med MinStoraDag och arrangerar bland annat minstoraracedag som i år blir av på mantorp med 100-150 sportbilar som kommer köra 50-60 svårt sjuka barn och deras familjer under en heldag i september. Nu har jag fått en separat förfrågan från dem från en 12-årig kille som älskar rally. Han vill gärna åka i en så häftig rallybil som möjligt. Familjen bor i Ludvika men de kan förflytta sig en bit om det skulle vara så. Det handlar om att ge lite av sin tid till någon som garanterat kommer uppskatta det! Vill ni själva eller känner någon som kan tänkas ställa upp så hör av er till mig via mail på info@racingrascals.se Tack på förhand! Peder Karlsson _________________ Peder Karlsson |
||||
Jag slängde ut en blänkare och det verkar kunna lösa sig. Hör av mig vidare via mail. _________________ Daniel Steiner |
||||
Hej!
Ja jag har fått ett par mail i brevlådan så detta ser ut att lösa sig perfekt! Ni råkar inte känna en duktig motivlackerare också?:-) En annan ung kille som har det som största intresse, så jag letar även efter en sån. Tack för responsen! Peder _________________ Peder Karlsson |
||||
www.flickan.com ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Mantorp Park har ju en "off-road" slinga - kan ju hända att den går att nyttja så det blir en rally-grus-singa med ? _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
_________________ ![]() |
||||
med tanke på att dom åker sm i linköping fredag-lördag den helgen borde det ju går att fixa tycker jag, kolla med Joge och P-A Sääv borde ju finns någon där! ska länka tråden på facebook med
|
||||
Kollade precis av med Peder och det finns fortfarande behov av fler skojiga bilar till barnens dag på söndagen. Ta tillfället i akt och anmäl dig och din bil. Du får både komma till Mantorp och glädja sjuka barn på en och samma gång, ganska klockrent va?
Söndag den 16'e September Maila: info@racingrascals.se PS: Det finns även några lediga platser kvar på lördagens "vanliga" banträff! Mer info: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php En artikel från tidigare år från Min Stora RaceDag: LÄNK till artikel som pdf _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2 besök senaste veckan (12709 totalt) |