Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
3504 besök totalt |
Licens-kurs för banköra?
Tjabba tjena! Hoppas jag lägger detta i rätt del av forumet. Annars får någon flytta ![]() Tänkte kolla enklaste sätt att ta en licenskurs utan att behöva korsa halva landet för oss på västkusten. Finns det ingen klubb som hjälper till med detta? Anderstorp/Falkenberg/Knutstorp hade varit att föredra. Har mailat runt lite men ingen som svarar av klubbarma... ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||
Re:
jag kan fixa kurs om ni är 10 eller fler.... |
||||
Re:
Vilken motorbana isf? Jag kan göra ett försök att få ihop 10st... frågan är om man lyckas bara ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||
Vi är redan 5st intresserade, så detta kan nog gå ändå
![]() Återkom gärna med prisförslag och vilken bana som är aktuell ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||
Re:
Anderstorp är den jag tänker mig och prisnivån ligger på 1200 per pers.... |
||||
Re:
Tycker jag låter kanonbra! Jag tror jag kan få ihop 10personer faktiskt. Ska vi försöka kika på ett preliminärt datum? Är det vardagar som gäller? Edit: nästan redan nu 10personer som är intresserade, så tycker vi försöker göra slag i saken ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||
_________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
Nu har vi ett helt gäng samlat för att åka med (hoppas det går bra om vi är fler än 10st också)
![]() Kan vi få lite förslag på dagar när detta skulle kunna genomföras? ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||
Re:
ring mig nångång.. men jag kan inte förräns i slutet av juli.... eller 21 juli mantorp , då kan jag och det är första möjligheten. 0708 800 695 |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
3504 besök totalt |