Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
404 besök totalt |
Vem var det som framförde Forden?? Vem har filmen.....?
Kom att tänka på en väldans fint filmad rallyfilm som jag såg för ett antal år sedan.... Det var mitt första år uppe på Svenska Rallyt å vi bodde i MUNKFORS FOLKETS PARK! Där bodde det även andra inneboende, å ett sällskap där var nerifrån av landet (kanske skåne,blekinge)och dem stoppade på kvällarna i ett videoband,som någon rallyförare själv filmat i sin Rallysierra om jag minns rätt? (Varje sträcka började alltid på samma sätt med att han vände sig bakåt i bilen å knäppte fast/på kameran? ,å sen bar det av) Killen var en riktig jävel på att köra å filmen var verkligen fängslande,Ljudet från fordens sexa å framförandet av bilen var grymt minst sagt! Denna film finns någonstans därute,å skulle verkligen gillas av alla GARANTERAT!! Finns det ingen/inga därute som har en aning om vad för film jag menar?? Någon som känner igen denna film/kille som kör?? Någon som känner någon,som känner någon som käner han som har filmen...eller nåt?? ![]() ![]() Tänk runt å hör efter alla som kanske har en aning! (Hoppas på att beskrivningen räcker) (om filmens finns,snälla lägg upp den på videoforumet!!) // rs _________________ richard sandell |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
404 besök totalt |