Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
5006 besök totalt |
SÄLJES: VW GOLF Mk1 GTI före detta fyndbörsen bil..
![]() ![]() ![]() ![]() Golf mk1 Gti -83/84 Gammal fyndbörsen cup bil! Senare använd för enstaka sköjkörningar. Säljes pga tidsbrist att hinna använda den. ![]() ![]() ![]() Kördes sist för knappt ett år sen på anderstorp 2timmars med gott resultat. Kört flera 2timmars lopp utan att få några haverier, driftsäker, bara att tanka och åka! ![]() Givetvis uppstartad och varmkörd i garaget mellan varven! Mkt bra väghållning, riktiga dämpare coils/skruvben runt om. Har för mig det är Blistein ben 1800 gti motor, lite vässat men inget extremt. 2,5" avgas Batteri h-bak Slitsade skivor med rejsbelägg Momostol + bälte Riktig Mocca ratt ingen billig "kina" grej! 4st 15" alu med perfekt et och passform, nästan nya Toyo 888 195/50 däck på dessa. 4st 15" extra alu med med bra et och använda toyo 888 4st 15" alu med regndäck/gatdäck Nr skyltar och papper på bilen finns om man vill regbes med modifieringarna. Även en utgången vagnbok. 35.000:- Prutas det plockas det bort saker från bilen.. Bilen utan däck fälgar/stol/bälte/ratt 25.000:- Bilen står i SJÖVIK En liten bit utanför Göteborg Och snälla jag vill INTE byta mot någo grej! Endast kontanter.. TEL: 0760-337277 Skicka ett sms om jag inte svarar, har oftast svårt att höra telefonen! Mail: tobias_svenrot (SNAABEELAA) hotmail.com _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
5006 besök totalt |