| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Tystnadsplikt F1?
|
1 besök senaste veckan (1072 totalt) |
|
Tystnadsplikt F1?
Så att man inte gör bort sig imorgon (söndag) fm... Jag har 47 tv-kanaler men inte 4+ Får därför rikta in mig på eftersändningen 13:55.
Kommer diskussionerna om vem som borde vunnit och vem som borde diskats att vara i full gång innan dess? Eller ligger de som satt uppe i natt och sover
_________________ /Kristian Elisson |
||
|
Re: Tystnadsplikt F1?
Du ska inte behöva höra några resultat från mig Vet hur jobbigt det är att få reda på resultat i förväg Men det bästa är väl om du håller dig borta från sajten själv Men då finns ju risken att du blir
_________________ Rachid Rachid |
||
|
Jag skulle aldrig ge mig in på nätet eller slå på en radio före eftersändningen om jag inte hade möjlighet att se racet direkt. För egen del så har jag inte tänkt logga på inatt om det inte händer nåt som retar upp mig.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
Jag ska se racet!
Jag hade nog aktat mig ifrån alla slags forum tills jag hade sett reprisen... Iofs kommer man nog inte vara så sugen på att skriva något på diverse forum när loppet är slut. _________________ Renault 5 GTE -88 |
||
|
Jag tänkte gå och lägga mig nu, men så kom jag ju på att det är F1 snart
....då e de lika bra att titta på det
Jag lovar att vara tyst som en mus tills reprisen har gått _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Tystnadsplikt F1?
|
1 besök senaste veckan (1072 totalt) |