Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
3224 besök totalt |
Var på plats ifjol, följer från soffan i helgen (lite tråkigt, fast man ser det så mkt bättre på tv!).
Hoppas Buttons fina form håller i sig. Fast han verkade ha problem med parabolica under fp1. _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||||
Rätt så "kul" att Alonso haft det lite svettigt idag med 2 stop ute på banan... undrar ifall han börjar känna sig jagad?
![]() Vettel hade ju ingen direkt 2011 fart på sin Röda Tjur idag men det säger inte så mycket för vi vet ju att han kan komma på pallen även om han startar långt bak. McLaren har ju verkligen hittat farten igen. Lotus har ju min favvo förare NR1 genom tiderna och det är inte Grosjean utan Kimi "The Iceman" Räikkönen som gärna kör på bakhjulen. Han verkade rätt så nöjd med dagen enligt intervjuer och han påpekade även att han inte lyckades få något perfekt varv och ändå var väldigt nära toppen. Nu är det bara att räkna ner timmarna till morgondagens action och jag håller tummarna för att se Lotus på Pole och därifrån hela vägen till ![]() _________________ Jhonny Kokko |
||||
Re:
Tyckte han såg kanska cool ut idag, han om någon brukar ju ta poeng var han enn startar, men de er bara fredag så vi får se mer imorgon. _________________ Henrik Sachs |
||||
Re:
Vet inte om de va han som missa, tydligen nått i hjulopphengningen bak som strula. Men okej han har haft endel stolpe in tidigare så lite motgång måste han tackla, synd bara att de kom på monza. _________________ Henrik Sachs |
||||
Re:
På "hemmaplan" vill man givetvis inte göra bort sig så bortförklaringarna var nog redan klara innan misslyckandet ![]() _________________ Anders Igelström |
||||
Olika bedömningar i GP2 jämfört med F1 (olika domare, jag vet) men Cecotto Jr gjorde samma sak på Marcus igår som Vettel gjorde mot Alonso idag...
![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Att preja en Ferrari på Monza är INTE ok! ![]() Spännande race för övrigt och man kan ju lugnt säga att Sauber prickade den perfekta taktiken med Perez... men deras bil är väl rätt snäll mot däcken också. Grymt kört. _________________ Peter Vighagen |
||||
Re:
Snacka om att Alonso till slut fick allt till sin fördel. Visst, trea, men med tanke på förra loppet på Spa och hur kvalet blev ett fiasko och Vettel till slut föll bort så måste han vara nöjd. Snyggt kört till tredjeplatsen, det börjar faktiskt lukta titel nu.
Samtidigt är Kobayashi min stora favorit i det stallet så det smärtar lite när Perez är före. ![]() |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
3224 besök totalt |