Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2012-09-13 Anderstorp Raceway Maciek & Co.
1, 2   >>
9162 besök totalt
RS-Jonas
Älekulla
Här sen Jan 2009
Inlägg: 99


Trådstartare
Tack för en ytterligare bra kväll!! Kanonväder och mycket blandade bilar. thumbs up
Upp med bilder och filmer nu!

Mvh Jonas.

_________________
Jonas Ferm
Citera
JohnC
Jönköping
Här sen Sep 2004
Inlägg: 1789



Blev inte så många varv innan jag besökte leca kulorna och slog sönder spoiler och lite annat......

Bil: Porsche 944 S2
Vikt: 1197 kg
Effekt: 211 hk
Däck: 265 runt om
Fabrikat: Micheling Pilot Sport Cup

Lite film strax innan avåkning. Var en bra träff och jag kommer gärna och tjuvtränar igen med något flyttad bromspunkt...




https://www.youtube.com/watch?v=rOK_OmwrzVU&feature=plcp

_________________
John Carlsson

________________________


Porsche 944 S2 YTCC 1991
Porsche 996 GT3 Cup 2004
Citera
stefanp
Lomma, Skåne
Här sen Okt 2005
Inlägg: 63



Tack för en bra träff, flöt på bra, blev jättemycket körning och trots några svarta moln på himmeln så kom det inte en droppe regn! Precis som det var bestämt!

_________________
Stefan Pålsson
www.japtuning.se
Citera
Karlsson
Vaggeryd
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1848



Kanonväder och en trevlig dag med snygg körning, tyvärr tycker jag mina framdäck bettade i dåligt, de är för gamla, fick åka lite mjukare än "rätt" spår för att inte understyra.

Körde med exten mic i GoPron men den verkar tyvärr inte ha använt den ändå så det blev ingen vidare bra film.

_________________
/Andreas Karlsson
Camaro V8TC
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3800



Tack allihopa för att ni skötte er
Blev en och annan bogsering av bilar in i depån men inga allvarliga saker på banan thumbs up

Själv fick jag kört mycket för en gångskull
Och det bästa av allt var att dom flesta fick en timme extra på banan vilket vart uppskattat thumbs up

Och Johan vad sa jag till dig om att du skulle ligga i suget bakom Volvon mestadels av träffen

_________________

--VVTS--
Citera
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3800



stefanp skrev:
Tack för en bra träff, flöt på bra, blev jättemycket körning och trots några svarta moln på himmeln så kom det inte en droppe regn! Precis som det var bestämt!
Var det jobbigt att ha en grön Volvo i backspegeln

_________________

--VVTS--
Citera
Davve
Åby, Växjö
Här sen Mar 2005
Inlägg: 2070



Tack för en kanonkväll! Blev många goa varv (35st + in och utvarv) och ändå hann man stå i depå och tjata lite + köra och tanka upp bilen emellan. Riktigt gott att detta blev av, en fin avslutning på 2012 för min del. thumbs up

Maciek Matwiejczuk skrev:

Och det bästa av allt var att dom flesta fick en timme extra på banan vilket vart uppskattat thumbs up
En inte så liten detalj som gjorde kvällen ännu bättre! thumbs up

_________________
David Glantz
Jaguar, Mini och några till.
Banbil (såld): BMW 318ti Compact -95
Citera
stefanp
Lomma, Skåne
Här sen Okt 2005
Inlägg: 63



Maciek Matwiejczuk skrev:
stefanp skrev:
Tack för en bra träff, flöt på bra, blev jättemycket körning och trots några svarta moln på himmeln så kom det inte en droppe regn! Precis som det var bestämt!
Var det jobbigt att ha en grön Volvo i backspegeln


... ehh .. nu vet jag inte riktigt vad du pratar om...
Måste ha varit dedär med vindsuget efter en annan bil...

_________________
Stefan Pålsson
www.japtuning.se
Citera
Eldh
Göteborg
Här sen Sep 2004
Inlägg: 2147



Håller med, en skittrevlig kväll med oslagbart septemberväder.. thumbs up
Blev väldigt mkt körning som sagt, hade full tank i början och slutade när lampan lös.
Hade på känn att bromsarna skulle få det tufft och det var väl med nöd o näppe de räcker till på Anderstorp.. Trots ny vätska och XP8:or.

Kul att träffa lite Rejsafolk man bara läst om.

Tog inte så många bilder men här är ett par stämningsditon..




Färdigkört för kvällen

_________________
Per Eldh
Bilarna
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 401



Ja vilken träff! Riktigt rolig bana! Dock ville inte bilens bromsar hänga med hela kvällen
Kul att få lite ansikten på folk som hänger här med Ingen som fick med min blåa BMW Touring på några bilder?

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
02
JKPG:S LÄN
Här sen Feb 2005
Inlägg: 401



Dubbel

_________________
Jimmy Carlsson
Citera
mblixt@gmail.com
Strandbaden
Här sen Jul 2012
Inlägg: 1567



Tack för en trevlig kväll alla och hoppas att det inte blev allt för mycket meckande för er som åkte av!

_________________
Mikael Blixt
BMW M3 3,2 -98
2016 - 2:a BMW CUP Special
2015 - 3:a BMW CUP Special
2015 - Årets Rookie BMW CUP
Citera
apakofisk
Göteborg
Här sen Sep 2012
Inlägg: 9



Instämmer i att det var en väldigt trevlig träff, gött att se att det funkar utan en massa regler om ditten och datten! Stort tack till Maciek som styrt upp detta!

Slängde ihop en liten snabb film också, inget avancerat men nån som kanske får se sig själv iaf...
https://vimeo.com/49447444

_________________
Mattias Lindbäck
Citera
Karlsson
Vaggeryd
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1848



apakofisk skrev:
Instämmer i att det var en väldigt trevlig träff, gött att se att det funkar utan en massa regler om ditten och datten! Stort tack till Maciek som styrt upp detta!

Slängde ihop en liten snabb film också, inget avancerat men nån som kanske får se sig själv iaf...
https://vimeo.com/49447444



Kul med lite fiilm! Ett tips vid filmning innifrån bilen så går det på Gopro (om det är den du använder) ställa om ljusmätningen så den filmar mer ut ur rutan istället för i bilen, iallafall fick jag höra det i går men inte provat själv.

_________________
/Andreas Karlsson
Camaro V8TC
Citera
mblixt@gmail.com
Strandbaden
Här sen Jul 2012
Inlägg: 1567



apakofisk skrev:
Instämmer i att det var en väldigt trevlig träff, gött att se att det funkar utan en massa regler om ditten och datten! Stort tack till Maciek som styrt upp detta!

Slängde ihop en liten snabb film också, inget avancerat men nån som kanske får se sig själv iaf...
https://vimeo.com/49447444




Kul med film!

2 händer på ratten kanske ?

_________________
Mikael Blixt
BMW M3 3,2 -98
2016 - 2:a BMW CUP Special
2015 - 3:a BMW CUP Special
2015 - Årets Rookie BMW CUP
Citera
apakofisk
Göteborg
Här sen Sep 2012
Inlägg: 9



Karlsson skrev:

Kul med lite fiilm! Ett tips vid filmning innifrån bilen så går det på Gopro (om det är den du använder) ställa om ljusmätningen så den filmar mer ut ur rutan istället för i bilen, iallafall fick jag höra det i går men inte provat själv.


Ah, nice! Den inställningen har jag inte hittat förut. Tyckte väl det blev lite väl ljust jämfört med andras filmer!

mblixt@gmail.com skrev:


Kul med film!

2 händer på ratten kanske ?


Ja, det hade gått lite bättre då kanske. Inte jag som körde där dock, utan jag som satt bredvid och gestikulerade att han skulle hålla just - 2 händer på ratten...

_________________
Mattias Lindbäck
Citera
Davve
Åby, Växjö
Här sen Mar 2005
Inlägg: 2070



apakofisk skrev:
Slängde ihop en liten snabb film också, inget avancerat men nån som kanske får se sig själv iaf...
https://vimeo.com/49447444
Kul med film från sidan om, det ser man inte ofta. Motorljud och annat framträder på ett helt annat sätt som man själv ytterst sällan eller aldrig upplever från sin egen bil. thumbs up Synd bara att jag själv inte var med...

_________________
David Glantz
Jaguar, Mini och några till.
Banbil (såld): BMW 318ti Compact -95
Citera
Role
Ronneby
Här sen Jun 2012
Inlägg: 588



grymt irriterad att både biltransporten och racebilen skulle krabba så man missade detta. Verkar ha varit en kanonkväll för samtliga.

_________________
Matthias Karlsson
Citera
Janne Hakkarainen
Bredaryd
Här sen Sep 2012
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Vill tacka för superkul kväll! En stor eloge till Maciek som styrt upp det hela.
Detta var min debut på bana med fyra hjul i backen, men definitivt inte den sista gången.
Hoppas jag inte sabbade allt för mycket för er andra "rävar".

Bilen trivdes dock inte lika mycket som jag. Fick bryta redan vid 6-tiden med motor i nödläge.

Merca verkstaden i Anderstorp har idag fått beställa ny styrbox, spridare, diverse givare och tryckrör.
Och mekens kommentar "Vad i hel**te har du gjort med dina bromsar, dom har ju f*n brunnit upp!"

Min fru tyckte inte att det var en bra idé att ta hennes pendla till jobbet/hämta på dagis bil till banan innan jag åkte, och definitivt inte nu när hon får åka hyrbil en vecka.
Så nu letar jag efter ett bra projekt för framtida banåka. Förslag på bra bil eller någon som vill bli av med sin hör gärna av er.
Ha det gött!

_________________
Janne Hakkarainen
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41498

Forumägare
Forumägare

Janne Hakkarainen skrev:
Vill tacka för superkul kväll! En stor eloge till Maciek som styrt upp det hela.
Detta var min debut på bana med fyra hjul i backen, men definitivt inte den sista gången.
Hoppas jag inte sabbade allt för mycket för er andra "rävar".

Bilen trivdes dock inte lika mycket som jag. Fick bryta redan vid 6-tiden med motor i nödläge.

Merca verkstaden i Anderstorp har idag fått beställa ny styrbox, spridare, diverse givare och tryckrör.
Och mekens kommentar "Vad i hel**te har du gjort med dina bromsar, dom har ju f*n brunnit upp!"

Min fru tyckte inte att det var en bra idé att ta hennes pendla till jobbet/hämta på dagis bil till banan innan jag åkte, och definitivt inte nu när hon får åka hyrbil en vecka.
Så nu letar jag efter ett bra projekt för framtida banåka. Förslag på bra bil eller någon som vill bli av med sin hör gärna av er.
Ha det gött!


Varmt välkommen ner i det fyrhjuliga träsket

_________________
Magnus Thomé
Citera
dookie
Alingsås
Här sen Feb 2011
Inlägg: 27



Haha, det är nog lite skillnad mot en riktig AMG ändå .

Vill också tacka för en skitkul kväll.
Första gången för mig på Anderstorp men hänger gärna på nästa gång med.

En liten film blev det också:
https://www.youtube.com/watch?v=brxJv3MKnBU

_________________
Thomas Mårtensson
Opel Speedster -01 (Grön med silver ränder)
Citera
Eftersnack
2012-09-13 Anderstorp Raceway Maciek & Co.
1, 2   >>
9162 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande