| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Nya styrelsemedlemmar och cuprepresentanter önskas 2013
|
2056 besök totalt |
|
Tillfällle: Årsmöte BMWSC Plats: Restaurangen Tid: Kl. 16:00-17:30 Muta: Kaffe+macka Nya medlemmar i styrelsen föreslagna av valberedningen ska väljas. Ordörande, Vice Ordförande, Gatbilsgeneral, BMW Cup-representanter, Time Attack-representanter, samt Valberedning är på tapeten. Välkomna! _________________ BMW MC-klubben |
|
En dagordning hade suttit på sin plats, känns alltid bra om vi medlemmar har lite tid på oss att förbereda oss inför styrelsens olika förslag osv.
Jag hade tyckt det var bra om man kunde få exempel på vad det innebär med tex timeattack-representant En del av oss är kanske rädda för att ge oss in i nåt okänt trots att dom har ett kall att hjälpa till.
Mer än val av styrelsemedlemmar, årsbokslut, och bankalendern 2013 finns inte på dagordningen. Inga inkomna motioner. Jag är själv mycket intresserad utav att få ta del av valberedningens arbete
EDIT: Om Time Attack-representant verkar falla dig på läppen, och mer information önskas så finns det en tråd om detta. Kortfattat: Kontakta mig
Det gäller för övriga också. Kontakta nuvarande: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Alternativt kontakta mig så gör jag mitt bästa med att förmedla informationen. _________________ BMW MC-klubben |
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2056 besök totalt |