Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Fått mailnotifikationer om PM - men inga PM
2460 besök totalt
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13173

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Jag fick i går ett par mailnotifikationer om att jag har nya PM i inkorgen - men hittar inga nya PM som korresponderar till mailen...

Nå'n mer än jag som råkat ut för detta?
Har PM'en försvunnit på vägen eller är det falska mailnotifikationer som går ut?

Magnus?



_________________

Rice and shine
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11255



Lars Falk skrev:
Jag fick i går ett par mailnotifikationer om att jag har nya PM i inkorgen - men hittar inga nya PM som korresponderar till mailen...

Nå'n mer än jag som råkat ut för detta?
Har PM'en försvunnit på vägen eller är det falska mailnotifikationer som går ut?

Magnus?




Om inte jag missminner mig så kan man "deleta" ett PM man har skickat till någon, men bara om mottagaren inte har läst det. Kanske det är lösningen, att den som sände ångrade sig?

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11255



Så, nu borde du få ett mail om att du har ett PM (får jag skickade ett till dig ), men du borde inte ha något för jag gick in i "Utkorgen" och markerade det och tog delete på det... Jag var tvungen att testa så att det verkligen var så.

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13173

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Marcus Gustafsson skrev:
Lars Falk skrev:
Jag fick i går ett par mailnotifikationer om att jag har nya PM i inkorgen - men hittar inga nya PM som korresponderar till mailen...

Nå'n mer än jag som råkat ut för detta?
Har PM'en försvunnit på vägen eller är det falska mailnotifikationer som går ut?

Magnus?




Om inte jag missminner mig så kan man "deleta" ett PM man har skickat till någon, men bara om mottagaren inte har läst det. Kanske det är lösningen, att den som sände ångrade sig?


Kan ju vara så... fast två stycken med kort tidsmellanrum... Verkade lite mysko...

_________________

Rice and shine
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13173

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Marcus Gustafsson skrev:
Så, nu borde du få ett mail om att du har ett PM (får jag skickade ett till dig ), men du borde inte ha något för jag gick in i "Utkorgen" och markerade det och tog delete på det... Jag var tvungen att testa så att det verkligen var så.

Ska kolla...

_________________

Rice and shine
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13173

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Lars Falk skrev:
Marcus Gustafsson skrev:
Så, nu borde du få ett mail om att du har ett PM (får jag skickade ett till dig ), men du borde inte ha något för jag gick in i "Utkorgen" och markerade det och tog delete på det... Jag var tvungen att testa så att det verkligen var så.

Ska kolla...


Jupp, så är det. Var väl nå'n som ångrade sig ett par gånger eller flera av varandra oberoende som inte ville mig nå'nting...

_________________

Rice and shine
Citera
Foruminfo/frågor
Fått mailnotifikationer om PM - men inga PM
2460 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande