Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
6253 besök totalt |
_________________ Henrik Jolfsson * Kan laga allt i glasfiber. Har formar till det mesta inom seven, vingar och special delar * ( http://www.hjcc.se ) |
||
_________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||
Nej, detta avsnitt har jag inte sett innan. I ditt avsnitt har dom inte med i detalj hur dom gör.
_________________ Henrik Jolfsson * Kan laga allt i glasfiber. Har formar till det mesta inom seven, vingar och special delar * ( http://www.hjcc.se ) |
||
_________________ David Wievegg Gul Evo VI NTA #74 | 2015-2016 Club Challenge | 2017 Pro-Am https://wievegg.com |
||
Hittills har dom pratat om samma saker som i det långa avsnittet bara lite mer detaljerat så jag hoppas framöver att det kommer lite "nya" saker också. _________________ Oscar Zettervall |
||
_________________ David Wievegg Gul Evo VI NTA #74 | 2015-2016 Club Challenge | 2017 Pro-Am https://wievegg.com |
||
![]() Kineserna och Indierna är bättre på kreativitetslös produktion, men vill vi sträva bakåt? Körtest av den kamlösa SAABen vore skoj ![]() |
||
Underbart!
Jag kommer ihåg när jag tog med mig broschyrer till mina Tetra Pak (och före detta Ferrari killar) 1999 i Modena. Jag hade varit på besök i Ängelhom och var stolt som en tupp över detta svenska fenomen. De bara fnyste och menade på att det var en dagslända. Sakta börjar det sjunka in för dem att Modena och Maranello kanske har nått att titta på i Sverige både teknikmässigt, result och hur man uppnår dem. Mycket att bli imponerad av i dessa videor. Teamarbetet är det som sjunker in som mest viktigt. Alla är specialister men ingen isolerar sig i sin gebit. Serwanskis roll var ju underbar att se och höra. Grattis och Tack till hela gänget i Ängelholm! _________________ Fredrik Reichel |
||
|
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
6253 besök totalt |