Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
2835 besök totalt |
Hyres: Garageplats i Linköpingstrakten - LÖST
Hej! Jag söker en garageplats till min Alfa GTV med lite svängrum för mekande. Svara gärna på PM här Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
Hittar du nåt vettigt i krokarna som kräver att man är två för att räkna hem det kan jag vara intresserad av att flytta hem grejerna
![]() (krisar det kan jag kanske stötta med mekplats i Linköping) _________________ /Kristian Elisson |
||
_________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||
Om du hittar nåt som har plats även för mig så kan du hojta!
![]() Har lagt garagebyggarplanerna på is för tillfället, och tittar lite efter ett ställe för både mek och förvaring. Förvaring gäller främst vinterdäck, takbox osv. men även en byggställning och lite annat jag tänkte ha i en vidsidanom-firma. Om jag dessutom kan få plats med vinteruppställning av båten (på trailer) så kan jag acceptera en lite högre hyra. Nu har jag iofs. redan bokat vinterförvaring för båten i år, men från nästa vinter iaf. _________________ ![]() Ny kulbil i garaget. ![]() |
||
Re:
Tyvärr, jag beslutade mig för att hyra en plats i gemensamt garage i Vikingstad. Så du får lycka till med letandet! ![]() Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
2835 besök totalt |