Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Hyres: garageplats i Stockholm
826 besök totalt
NickeD
Tullinge
Här sen Jun 2007

Trådstartare

Tjenare!

Jag önskar hyra en garageplats med mekmöjligheter i Stockholms södra förorter. Helst närförort och allra helst längs gröna linjens tunnelbana söderut. Vi som kommer använda platsen är jag och min bror som bägge kör BMW. Jag har en z3 3.0 Coupe som går på bana i BMW-klubben och min bror kör en e28 535. Vi är högst skötsamma personer!

Hör gärna av dig på niklas.orrje (ATT) gmail.com om du har något!

Citera
REX
Stockholm
Här sen Sep 2009

Hej

Vi är ett skönt blandat gäng med bilfantaster som har 2 platser för uthyrning. Själv tävlar jag i Porsche Sports Cup, en "racar" i Modsport, nån åker på banmöten och andra när solen skiner
Garaget ligger 2 minuter från Karolinska sjukhuset nära Elfa i Hagalunds industriområde. Lokalen har dagsljus (2 st stora takfösnster), högt i tak, tvättmöjligheter, fikahörna, wc, kyl (alltid laddad med läsk och kexchoklad), entrén har en stor garageport med kodlås, följt av lasthall fram till vår egen garagedörr som är larmad och har säkerhetsbygel, allmän kommunikationsmedel och nära till McDonalds.

Vi står på 2 sidor med en gång i mitten, 6 bilar på varje sida och det är totalt 11 platser. Varje plats är tydligt avdelad och är ca 14-16 m2. Det innebär att man kan bygga hyllsystem mot väggen.

Vi använder inte svets eller vinkelkap inne men man kan svetsa i lasthallen efter 19.00 och en gång per år är det gemensam garagestädning. Du kan hyra med företag, faktura och värme, el och vatten ingår. Hyran är 2380:- per månad + moms. Hör av dig om du har frågor eller om du vill komma och titta.

niklasb.strom@gmail.com
0705-118555

826 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande