Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (432 totalt) |
Klubbmästerskap i Hyllinge - Erfarenheter?!
om jag hinner och allt fungerar so funderar jag po att ev oka KM i Hyllinge den 16 Maj. Standard racing Sr uteslutet do jag inte har 200 kg bly liggande att bulta fast i bilen. ![]() IstSllet blir det Special B, och tSnkte dSrfsr hsra med er som ksrt tidigare i denna klass vad ni tycker. Har sett Standard Racing ksra ihop med Volvo original, och man skulle kunna tro att var och varannan fsrare Sr bilplotslagare med mycket fritid... ![]() Vet som ni mSrker ingenting do jag aldrig okt sprintrace fsrut men Sr DUKTIGT sugen!! _________________ Rikard Ahlin |
Jag körde med vår rejsporsche förra hösten. Minns inte vilken klass det var, men någon av speciaklasserna var det, kändes inte så viktigt eftersom jag inte var där för att vinna utan mest för att testa bilen. Det är ganska mycket köra om man kör alla test och kvalpass.
Jag tror att de flesta, i alla fall i specialklasserna, var där för att det är kul och inte egentligen för att vinna. Många av bilarna kör primärt i andra serier. Eftersom jag gick i mål sist och låg sist mest hela tiden ![]() ![]() Det är bara 2 race, ett på våren och ett på hösten. Vi var 15-20 startande. Det går ganska fort, trots 1:14 som bästavarv kom jag sist. Självklart att du skall köra KM, det är kul, mycket köra och avslappnad stämmning i depån. _________________ Lotus Exige S1 // Pontus Borg |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (432 totalt) |