Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 14556 besök totalt |
Här pratas det Time Attack med tillhörande däcksparkning
En fräsch tråd för en ny fräsch säsong. Ämnet är allt som har att göra med Time Attack inom BMWSC/BMWCS; ideér, förslag, kommentarer, försnack, eftersnack, och allmänt babbel. ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
allmänt babbel
![]() ![]() Jäkligt taggad på TA i år även om det bara är att glömma fjolårets succe med totalvinst i lilla klassen. I år är det en del rävar som slåss om placeringarna men det blir bara skoj. Klart roligt med denna enkla form av tävling. NU är det bara 2705820 sekunder kvar! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Japp, att ha roligt är viktigare
![]() Senaste nytt från djungeltrumman ![]() Två "vilande" BMW Cup-förare (en mer vilande än den andre ![]() R.Ahlin (Silverpilen i klass 1) och M.Johansson (Oranga putsbygget i klass 2). _________________ BMW MC-klubben |
||||
Hmmm, Z3 2.8 borde om jag fattat rätt gå in i lilla klassen?
![]() Kanske kan bli ett gästspel vid någon träff - transponder måste jag ändå se till att få dit. Kinnekulle = helvarv eller chikaner/koner på rakan? _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
Re:
Begränsning? ![]() Du är välkommen med dina 20" spinnerwheels ![]() Samma regler som för gatbilskörningen. För däck gäller e-märkta gatdäck eller r-däck. Bredd och höjd är upp till dig. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Enligt djungeltrumman:
Schmiedmann-Viktor kommer att köra dubbelt under 2013. Både SM i TA och vårt BMWSC-klubbmästerskap i TA ![]() Heja Viktor! Vissa behöver tydligen all träning de kan få för att hålla sig kvar i BMWSC-toppen ![]() ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Men nu ska vi klämma fram sanningen, har Måns tjuvstartat träningen med att sladda runt på vinterns kvarvarande grus på gatorna? Har någon siktat en 1M med fet driftvinkel i någon rondell?
![]() Dvs ska du köra alla tävlingarna i år Måns? ![]() _________________ ![]() |
||||
Samlar mod (och försöker få ihop bilen...) till att anmäla mig till första på mantorp, någon måste ju komma sist
![]() Transponder köper jag gärna billigt utav någon också ![]() |
||||
Re:
Go go go go! ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Hehe jo men hyra kostar lika mkt för en säsong som att köpa en direkt ![]() |
||||
Re:
Kom ut ur garderoben och serieanmäl dig till BMW Cup istället! ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Måns, du skulle bara veta vad som försigår i "the bat cave" utanför Lödde ![]() Vi snackar piff & puff som tok ![]() ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
En femhundring kan man hyra för. ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 14556 besök totalt |