Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1944 besök totalt |
2013-07-26 Mittsverigebanan, heldag. We are good to go!
"Huvudarragemanget" är via Locost-forumet så ifall någon tycker datumet är bekant är det på grund av det. Jag agerar alltså mellanhand ![]() Citerar inlägget därifrån: "Banan kostar en fredag 10800 plus 6 % moms lör/sön går bort pga priset. kan 10-12 st tänka sig att betala 1000 sek i förskott kan jag [inte zoddri] boka banan,dom första 10-12 betalade delar på överskottet, om vi blir fler. Boende finns på antjärns camping i stugor några km från banan eller nere i Härnösand om man gillar hotell bättre. Kanske kan man sova i släpet på banan ? Open pit hela dagen allt övrig gör vi upp på plats..... /micke " Tiderna är 8-17 _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||
Deadline för när vi måste ha 12st som förhandsbetalat är satt till 14 juli. Så sitt inte och fundera alltför länge nu
![]() Skicka PM eller skriv här så förmedlar jag pg-nummer och sådant. Blir det väldigt många som vill komma så får man givetvis tillbaka pengar så nu inte de som bokar på förhand måste betala mera. Får vi inte ihop tillräckligt med förhandsbetalningar returneras pengarna Seså, inte vara blyga nu ![]() _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||
|
||
Banan är bokad, fler anmälningar tas gärna emot. Bara att skriva eller PM:a
![]() Det är fritt fram för alla biltyper. Perfekt tillfälle om man vill jämföra sig med lite sevens eller bara runda en röd cittra ![]() _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||
Kan tilläggas att det nyss tecknats arrangörsförsäkring via SMA. Ifall någon undrade.
Och anmälningar tas ännu emot, bara att säga till ![]() _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||
Re:
Betalning på plats funkar jättebra! Samma pris som nämnts tidigare ![]() _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1944 besök totalt |