Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2013-07-05/06/07 Svenskt Sportvagnsmeeting Knutstorp
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
68575 besök totalt
TTBörje
Alvesta
Här sen Jul 2007
Inlägg: 332



Ulrich skrev:
Josen skrev:
Tack för en magisk helg, värme sol och racing. Tror detta blir ett SSM som går till historien.
Bugar och bockar djupt till MSCC för det som ni fixade denna helg - sagts förrut med vad har svensk elit-racing som STCC mot detta thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up


Själv kämpade jag på för att hålla mina placeringar och även om jag missade en del är detta några av det hårdaste
och roligaste racen jag kört. Jag tror att vi i B bjöd på fin racing till publiken
Kommer också minnas Sandéns kommentar... lite väl tufft motstånd i Roadsport B, tror jag håller mig till PCRS...

Bjuder på en film från race 2, tror den bjuder på underhållning. Kommer film från race 1 och rapport bilder i biltråden sen

Joachim


Vicken racing ni bjuder på Herr Osbeck! Grymt spännande rejsa att följa från sidan och din film gjorde det inte sämre. thumbs up
Lite tight när 1,2,3 i road B är med i samma rulle istort sett hela rejset.

Lite bildbevis på hur nära du var Sandén vid 3:24 över bäcken..



Roadsport B är numera en smältdegel i toppen, Osbeck,Sandén, Gistell och F&S Fredriksson borgar för mkt roliga rejs från åskådarplats. Forsätta rejsa cleant och snabbt, jag är grymt impad iaf! thumbs up


+1
Ni är grymt duktiga och underhållande!! thumbs up thumbs up Enda problemet är hur man själv skulle våga ge sig in i den leken..... Det får nog bli läktaren även i fortsättningen.

_________________
Björn Risberg
a.k.a. "TTerrier"
Audi ClubSport

Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil)
Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil)
Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil)
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2369



TTBörje skrev:
Ulrich skrev:
Josen skrev:
Tack för en magisk helg, värme sol och racing. Tror detta blir ett SSM som går till historien.
Bugar och bockar djupt till MSCC för det som ni fixade denna helg - sagts förrut med vad har svensk elit-racing som STCC mot detta thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up


Själv kämpade jag på för att hålla mina placeringar och även om jag missade en del är detta några av det hårdaste
och roligaste racen jag kört. Jag tror att vi i B bjöd på fin racing till publiken
Kommer också minnas Sandéns kommentar... lite väl tufft motstånd i Roadsport B, tror jag håller mig till PCRS...

Bjuder på en film från race 2, tror den bjuder på underhållning. Kommer film från race 1 och rapport bilder i biltråden sen

Joachim


Vicken racing ni bjuder på Herr Osbeck! Grymt spännande rejsa att följa från sidan och din film gjorde det inte sämre. thumbs up
Lite tight när 1,2,3 i road B är med i samma rulle istort sett hela rejset.

Lite bildbevis på hur nära du var Sandén vid 3:24 över bäcken..

Roadsport B är numera en smältdegel i toppen, Osbeck,Sandén, Gistell och F&S Fredriksson borgar för mkt roliga rejs från åskådarplats. Forsätta rejsa cleant och snabbt, jag är grymt impad iaf! thumbs up


+1
Ni är grymt duktiga och underhållande!! thumbs up thumbs up Enda problemet är hur man själv skulle våga ge sig in i den leken..... Det får nog bli läktaren även i fortsättningen.


Finns inget våga B, det är bara hals över huvudet och på det, hur det än går så kan man inte komma mer än sist och det har jag provat. Finns inget som slår att gå för allt vad tygen håller över NGK och i din vänstra ögonvrå så ser du bara fullt av åskådare. *Gåshud* Vart åskådare i år och det får nog vara sista gången. Otroligt trevligt att titta på, men helt fantastiskt att köra!

Du vet var jag finns för coachning..

_________________
Citera
Josen
Göteborg
Här sen Aug 2004
Inlägg: 2043



Börje - varmt välkommen, vi är alla barn i början thumbs up


Som U skriver går inte att beskriva måste upplevas









_________________
Joachim Osbeck
Lotus Elise S2 111
Citera
Zoomzoom
Kungälv
Här sen Okt 2003
Inlägg: 80



Sammanfattning av våra historiska övningar på Knutstorp; helt befriade från om-, på- och avkörningar (dock som vanligt ett antal felväxlingar ...)


_________________
Mikael Mohlin
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8814

Hjälpmoderator

Vi tältade inne på området, och jisses vad kallt det var på natten mellan lördag och söndag. Så i och med en lättare uttorkning efter öldrickandet och att jag låg och spände mig kom krampen i en vad som ett brev på posten. Det var inte riktigt läge att skrika rätt ut kl. 4 på morgonen, även om jag kände för det . Det är inte heller lätt att stretcha och massera ut det på egen hand när man ligger i en sovsäck... :bang2 Hur som helst så var jag milt uttryckt klarvaken efteråt, och i ett behov av att sträcka ut muskeln. Så jag greppade min tältkompis Tobbes (som låg i nåt slags katatoniskt huvudvärkstillständ när jag steg upp. T.o.m. en treo uppblandat med Loka jordgubbsglass togs tacksamt emot) snik-Canon systemkamera som jag aldrig använt förr. Här är vad jag fick på bild i diset och morgonsolen:

Klicka för större bilder!

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116



Otroligt häftiga bilder Patrik
Sportbilar, gryningsljus och dagg på ett stilla Knutstorp ser man inte varje dag.

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8814

Hjälpmoderator

Nää, en gång om året brukar räcka...

Ni får ursäkta bilden på den lätt drogade Tobias. Jag ville ha lite bättre kvalite på bilderna, så jag valde rejsa istället istället för ksvk:s facebooksida, och då kom den med.

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448


Trådstartare














_________________
Fredrik Lövgren
Citera
Andreas E
Västerås
Här sen Maj 2004
Inlägg: 187



Kul med ett riktigt fint foto som fångade alla racebilar jag någonsin ägt:

(den svarta NBn kör jag nu och den röda NAn köptes av Alexander Söderholm efter SSM för 2 år sedan)

Faktum är att detta är de är de enda bilar jag överhuvudtaget ägt - inte så konstigt om jag var 18 år men lite skumt med tanke på att jag tycker jag är bilintresserad och dessutom passerat 40

_________________
Andreas Eckemark
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448


Trådstartare














_________________
Fredrik Lövgren
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448


Trådstartare
















_________________
Fredrik Lövgren
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448


Trådstartare












_________________
Fredrik Lövgren
Citera
AndreasVH
Farsta
Här sen Nov 2004
Inlägg: 299



Sjuuukt snygg! Finns det fler bilder och info om den någonstans? Kanske t.o.m. här på rejsa, men en snabbkoll i "Våra race- och banåkabilar" visade att det finns ca 100 st 944:or här...

figge skrev:



_________________
Andreas Engström
Honda Civic -12

Du borde cykla mer!
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8814

Hjälpmoderator

Inget här, och jag har inte sett något på 944-forumet heller. Gissar att Peter Sandèn har häcken full med firma och racing och inte hinner med cybergröten också.

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
AndreasVH
Farsta
Här sen Nov 2004
Inlägg: 299



^^ Jaha, är det hans bil? Då förstår jag.

_________________
Andreas Engström
Honda Civic -12

Du borde cykla mer!
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare

Den här tråden ger mig nästan hjärtstillestånd

_________________
Magnus Thomé
Citera
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006
Inlägg: 1305



En mycket trevlig tävling! Anser att det var värt att köra över 150 mil enkel väg (Boden - Ring Knutstorp via Ullared/Falkenberg). Blev skitsugen efter att ha läst och sett bilder från förra året och i år blev det att åka ner. Blev dock bara att se söndagens tävlingar eftersom att lördagen vigdes åt andra aktiviteter. Kommer lätt att åka på fler RHK och/eller SPVM-tävlingar framöver. Älskar mångfalden av bilar och ljudupplevelser samt att kunna komma nära bilarna och stämningen i depån thumbs up .

_________________
Linus Pettersson

Svenska Wankelregistret
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448


Trådstartare












_________________
Fredrik Lövgren
Citera
Bengt Metz
Oxie ( Malmö)
Här sen Aug 2004
Inlägg: 1753



Hej Fredrik

Ingen Caterham nr 14 som kommit med Roadsport A eller Seven race, körde mest på Fredag / Söndag

/ Bengt Metz

_________________
Bengt Metz
Caterham Superlight Såld
227hkr 226Nm Zetec DOHC
Quaife type 9 synkad
Roadsport C 2003-2005
Roadsport B 2006
Roadsport A 2007-2017
Citera
Josen
Göteborg
Här sen Aug 2004
Inlägg: 2043



Tack för bilder Fredrik - grymma

Gissar att du tog blå Lotus bilden vid 1:a kruvan upp mot NGK ?

_________________
Joachim Osbeck
Lotus Elise S2 111
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448


Trådstartare
"Ingen Caterham nr 14 som kommit med Roadsport A eller Seven race, körde mest på Fredag / Söndag "

Ska leta efter det Bengt.

"Gissar att du tog blå Lotus bilden vid 1:a kruvan upp mot NGK ?"

Det stämmer bra.

_________________
Fredrik Lövgren
Citera
Eftersnack
2013-07-05/06/07 Svenskt Sportvagnsmeeting Knutstorp
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
68575 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande