Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3335 besök totalt |
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Yes! Men Måns du vet inte riktigt hur vi Skåningar funkar va? Campingstolar, alkoholfri Öl (för att lura levern lite), värme termometer med lasersikte (för att slipa resa sig ur campingstolen), hembränt för att rengöra rutan med... Ja ni förstår nog ![]() ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
Är det för sent att anmäla sig till Time Attack på Knutan nu i sista sekund?
Jag har precis fått lite ordning på bromsarna så nu känns bilen ok. Tittade på hemsidan och där står det Anmälan stängd men formuläret verkar finnas där... _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||
Re:
Prova att anmäla dig via formuläret så skall jag se om vi kan lösa det, går inte det så pm:a samtliga uppgifter så jobbar jag på en lösning till dig. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Tack Johan! Anmäld, lägger in betalningen direkt så är pengarna på kontot imorgon, säg till om det är några problem ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||
Re:
Ta gärna kontakt med Måns så fort du kommer till Knutan och stäm av att allt är ok, du behöver ju även hyra transponder osv.. EDIT: noterar att din anmälan kommit in så du vet. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3335 besök totalt |