Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW 325i E46 Trackday, Inför säsong 2023!
1, 2, 3, 4   >>
10 besök senaste veckan (7387 totalt)
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
Har en tid funderat på skaffa en trackdaybil, och nu tagit tag i saken efter provkört kompisen Anders Linders 323i coupe E46 trackdaybil. (en fin bil som gick riktigt fint på banan!, finns här på rejsa)

Det dök upp en 320 med M54B25 motor som ja tänker bygga på, en 4dörrars sedan för ovanlighetens skull.
Hyfsat skick på bilen, med en dålig 3:a (dock med en ny vxl-låda medföljande)

Bilen ska genomgå en budgetförvandling till trackdaybil, med fokus på chassie/bromsar/rolig bil!
Tanken är att den ska byggas för trackday/bankörning och annan kul aktivitet, men även kunna ta en sväng på nån slingrig asfaltsväg i närheten/eller ta med hela familjen på en tur.

Bilen, som är lite halvsliten, har iaf fått en bättre motor nyligen, och den går ritkigt fint i maskinen. Motorn kommer jag lämna orörd i princip till en början. (en service och genomgång givetvis och ett bättre luftfilter ska monteras + ombyggnad avgassystem, men i övrigt lämnas orig. till början iaf.)

Chassiet ska förbättras på alla möjliga punkter, med start på ett nytt coiloverkit, krängare, bussningar, motorfästen osv.
Bilder på allt kommer vartefter det trillar in saker.
Har lite 17" slicks liggande så tänkte köra på dom till o börja med, men även R-däck ska införskaffas, beg sådana duger fint. exvis 225/45-17 (hojta om nått finnes)

Bromsarna är bestämt till 330 E46 fram o bak med Carbotech Xp10 fram.
Bromskylning ska monteras både fram o bak, ny vätska, nya stålspunna slangar mm.

Som tur var satt det iaf original sportstolar i bilen, så dom får tjänstgöra till en början, blir troligen riktiga stolar längre fram.


PS: Om någon har en Alpinaspoiler fram till Facelift E46 så är jag intresserad köpare !!
Även bättre avgassystem till den är intressant! PMa om du har nått att erbjuda.

_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41495

Forumägare
Forumägare

Ska bli lite kul att följa din den här bilen, att du utökar från racing med trackdaybil. Det är väl vanligare att det går åt andra hållet, att trackday helt byts till racing. Som sagt, ska bli kul o se.

_________________
Magnus Thomé
Citera
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Ska bli lite kul att följa din den här bilen, att du utökar från racing med trackdaybil. Det är väl vanligare att det går åt andra hållet, att trackday helt byts till racing. Som sagt, ska bli kul o se.


Hej

Kul med respons!
Anledningen är att jag inte längre orkar driva en racebil rent underhållsmässigt pga min dåliga rygg, den har ju stått nu under renovering i många år och jag känner att jag vill ha nått enklare att kunna komma ut o köra med ibland. Komma till banan med något man ändå kan ratta runt i lagom fart, ha roligt, träffa likasinnade och ha en kul dag på banan. Så småningom hoppas jag lilla sonen vill följa med och hjälpa farsan oxå Han är redan ett stort fan av bilar och motorer, 1 år gammal

Racebilen, e21an, ska byggas klar under vintern är det tänkt och säljas av sedan. Ett livsverk är det men det måste tyvärr bli så.
Hoppas man kan få lite kul med e46an och av påhejande här på rejsa

Bilder kommer inom kort, bara jag ordnat lite sådant.

_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
Helt original än s å änge, kommer snart börja ombyggnad, diverse delar finns redan på hyllan.









Nya 330 frambromsar



ITG stort luftfilter med 4" utgång,

_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
Nya camberstag, känns gedigna och välgjorda i stål.
Inga värstingstag men kommer funka kanon tror ja.


Rejält förstärkta, jämfört med många andra i den änden.


Ska skaffa gummidamasker över uniballsen oxå, så dom håller lite längre

_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
Händelsefattig sommar på denna front, men nu kommit igång med bygget.

Hunnit få på chassiet inkl krängare o bussningar mm, pysslar som bäst med bromsarna för tillfället.

Bakvagnen kommer tas ner i framtiden för att kolla över karossplåten, fräscha upp bakvagnen osv.

Tips på bra r-däck som funkar att åka på gatan med också ??




























_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41495

Forumägare
Forumägare

Ooooh, ny sorts lite långhårigare alcantararatt!



(som skydd för alcantaran på ratten när man mekar antar jag men det såg lite otippat ut hehe)

_________________
Magnus Thomé
Citera
SevenEight
Sävar
Här sen Feb 2012
Inlägg: 1281



Attan, jag känner att jag måste starta en biltråd jag med.... Håller ju också på med en e46 325.

_________________
Henrik Eriksson

Att saker rostar är verkligen ett tråkigt faktum i livet!
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41495

Forumägare
Forumägare

E21 Racing skrev:

Tips på bra r-däck som funkar att åka på gatan med också ??


De flesta går Alla bullrar. Alla vattenplanar tidigt.

- Direzza spårar lite väl mycket, lite jobbigt på gatan
- Michelin CUP2 som många framhåller som ett av de mer gatmässiga släpper lite abrupt när de är kalla tycker jag personligen.


Om du inte siktar på att maxa varvtider så kan ju "nästan-rdäck" typ Nankang NS-R2 eller Federal 595RS-R eller 595RS-RR vara något? Och de UHP gatdäck som finns idag funkar också utmärkt på bana tycker jag.



www.rejsa.nu/rdack

_________________
Magnus Thomé
Citera
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Ooooh, ny sorts lite långhårigare alcantararatt!



(som skydd för alcantaran på ratten när man mekar antar jag men det såg lite otippat ut hehe)



Det är senaste nytt inom racingvärlden, greppar nått otroligt

_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
SevenEight skrev:
Attan, jag känner att jag måste starta en biltråd jag med.... Håller ju också på med en e46 325.


Såklart du ska, upp med tråd, kommer följas! thumbs up

_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
E21 Racing skrev:

Tips på bra r-däck som funkar att åka på gatan med också ??


De flesta går Alla bullrar. Alla vattenplanar tidigt.

- Direzza spårar lite väl mycket, lite jobbigt på gatan
- Michelin CUP2 som många framhåller som ett av de mer gatmässiga släpper lite abrupt när de är kalla tycker jag personligen.


Om du inte siktar på att maxa varvtider så kan ju "nästan-rdäck" typ Nankang NS-R2 eller Federal 595RS-R eller 595RS-RR vara något? Och de UHP gatdäck som finns idag funkar också utmärkt på bana tycker jag.



www.rejsa.nu/rdack



Ja, var kanske en lite luddig fråga., hehe.
Tanken är ett bra R-däck som funkar fint på bana men ändå är godkänt för gata, lite dåligt uppdaterad på vad som gäller.
Bygger ju för banåka/trackday men vill ju kunna ta en sväng ibland på vägen också, o de är roligare om de är lagligt
Alternivet är att ha 2 uppsättningar, r-däck + gatdäck, men troligen kommer den bli stående på r-däcken hela tiden ändå.

Har dock en laddning STCC slicks 17" som ska testas också

Full fart är det som gäller på banan, så nankang/federal antar jag kommer bli besviken på

_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
SevenEight
Sävar
Här sen Feb 2012
Inlägg: 1281



Bromskyl kittet du kör med, passar anslutningarna mot innerskärmarna eller måste man göra eget? Som jag fattade det så var väl det där kittet för M3 egentligen men det kanske är samma-samma?

Efter några säsonger roadsport/modsport så är min slutsats att beggade slicks är skit. Man har ingen aning om vad man får. Man kan tänka att "ja men det är ju billiga och lätta att få tag på" men nya r-däck är banne mig bättre. Man vill ju ha däck som är konsekventa och pålitliga. Det går ju inte ens att dra slutsatser om hur bilen funkar om du inte vet om däcken funkar. Var länge inne på federal eller nankang som gatdäck som skulle få dubbla som banhjul - men, det bblir ju inte bra. Då har du ju varken gatdäck eller bandäck. Jag tror på separat uppsättning V70A.

_________________
Henrik Eriksson

Att saker rostar är verkligen ett tråkigt faktum i livet!
Citera
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
[quote="SevenEight"]Bromskyl kittet du kör med, passar anslutningarna mot innerskärmarna eller måste man göra eget? Som jag fattade det så var väl det där kittet för M3 egentligen men det kanske är samma-samma?

Efter några säsonger roadsport/modsport så är min slutsats att beggade slicks är skit. Man har ingen aning om vad man får. Man kan tänka att "ja men det är ju billiga och lätta att få tag på" men nya r-däck är banne mig bättre. Man vill ju ha däck som är konsekventa och pålitliga. Det går ju inte ens att dra slutsatser om hur bilen funkar om du inte vet om däcken funkar. Var länge inne på federal eller nankang som gatdäck som skulle få dubbla som banhjul - men, det bblir ju inte bra. Då har du ju varken gatdäck eller bandäck. Jag tror på separat uppsättning V70A.[/quote


Kylsatsen passar alla E46 bl.a, men kanske var framtagen till M3 först, fina prylar dock.
Anslutningar till innerskärm ingår i satsen, för 2" slang.

Såklart fattar jag att gamla slicks inte ger nått vidare grepp, gummi ska vara nytt om det ska ge fäste.
Men varför inte prova när man ändå har liggande, ska inte sätta nått varvrekord första varvet ändå
Går säkert att ha kul på en stund iaf. Det är min grundidé, att ha kul med bilen.

Får bli nya R-däck framöver, när ekonomin tillåter, har lagt en del slantar på att bygga chassie, bromsar mm plus inköp bil, men såklart ska man åka på friskt gummi, det är ju bara dumt annars o lägga ner mängder med tid o pengar o sen köra på skitdäck.....

V70 har ja aldrig kört på, R888 har ja kört båda gamla o nya versionen av, tycker dom är riktigt konsekventa och ger ett bra uppträdande av bilen. Hur V70 är i jämnförelse vet ja ej.

_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
Henrik J
Malmö
Här sen Aug 2005
Inlägg: 441



E21 Racing skrev:
Det är senaste nytt inom racingvärlden, greppar nått otroligt

Alla stekheta racingbilar har numera extralurvigt alcantara/mocka - självklart har jag också det






E21 Racing skrev:
V70 har ja aldrig kört på, R888 har ja kört båda gamla o nya versionen av, tycker dom är riktigt konsekventa och ger ett bra uppträdande av bilen. Hur V70 är i jämnförelse vet ja ej.


Kumho V70A anses av väldigt många ha samma egenskaper som ovan nämnda. Har själv hunnit igenom ett
par uppsättningar av dessa och passar perfekt det jag är ute efter.

De ger inte de absolut snabbaste varvtiderna, men du är nog ungefär som jag där vi prioriterar (om man
måste vilket man nästan alltid måste) mer bantid än den där sista tiondelen.

På min bil (som dock är lätt och har ingen effekt) så är V70A med K91 gummiblandningen (den hårdaste och
den som är "default" så att säga när du köper V70A - jämför med Toyo GG gummiblandningen) mycket dryg
och tål iallafall i mitt fall mycket hård och lång körning. Sen att jag måste se över mitt chassi för att få en mer
optimal slitagebild och få ut lite mer prestanda ur däcken är ju en annan femma. Men jag fick möjlighet nu
denna sommar att prova på att köra med dessa däck på Sturup Raceway under en av årets varmaste dagar
(var runt 30° C i luften) och det var som väntat inga som helst problem.

Som nämnts innan så finns det däck som orkar stå emot hård bankörning men som även fungerar acceptabelt
på gata. Kategorin UUHP (Ultra Ultra High Performance) däcken börjar ju växa. I det här facket tror jag man
kan lägga däck som
- Pirelli P Zero Trofeo R
- Michelin Pilot Sport Cup 2 / Cup 2 R
- Goodyear Eagle F1 SuperSport R / Supersport RS (finns dock inte i 17")

Men om du är van vid R888 och R888R så är min gissning att du kommer att känna igen dig i V70A.

_________________
Henrik Johannisson
BMW 323i E30
BMWCS #10072
@bmwslangen (Instagram)
Citera
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
Jobbat vidare med kärran, hade skruvat ihop den körbar och skulle ta ut den på provtur, stod o varmkörde i verkstan o kolla kylvätskan, så plötsligt går den dåligt och dör..... får igång den nån gång o sen omöjlig att starta.
Får felkod på kamaxelgivare avgassida, full med olja i kontakten när ja tar isär. (ventilkåpspackningen var riktigt dålig, är nu bytt, frågan är om den gjort detta??) eller om givare är sprucken, då förra ägaren har bytt motorn och dom är uppenbarligen inga duktiga mekaniker som gjort jobbet.....har sett massor av dålig resultat.....man blir mörkrädd för vissa hur dom skruvar....

Vid nytt startförsök så startar den ändå inte, trots rengjord givare.
Beställt ny iaf.

Vidare felsökning verkar det vara bränslepumpen som lagt av, lagom bra att det hände i verkstan iaf, men trist att testtur uteblev. Ny är påväg


Blev till att trixa med annat under tiden som delarna väntas på, (beställt från tyskland)

Länkarmarna fram känns aningen gamla på bilen, misstänker glapp i en spindelled, och så är dom ju gummilagrade spindellederna vilket jag INTE gillar.

Såg att det gick o beställa nya Meyle HD spindelleder till E46 så chansade, frågan är om det går att byta på original länkarmar eller om man bara kan göra det på Meyle armar??
Nån som trixat med detta och har mer info?

Har iaf slaktat en gammal länkarm jag hade o börjat kolla över hur spindelleden sitter monterad, den är vulkad på plats i länkarmen troligen.
Inväntar spindellederna för att kunna se bättre hur det hänger ihop.
Men har nån vetskap så skriv gärna.


thumbs up

Bilder på länkarm och nya Millway länkarmsbussningar:





Millway plastbussning för länkarm fram




Även fått klart med allt i bakvagn för nu, den ska renoveras i vinter troligen, tas ner o fixa golvet som antagligen måste svetsas osv. Men för nu är allt klart med stötdämpare/fjädrar/krängare/bromsar och bussningar.




Även testat några 18" originalfälgar ja hade liggande, tyvärr är det bara 3 fälgar så om nån har en Style 162 fälg 8x18 Et34 så är jag spekulant.



_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41495

Forumägare
Forumägare

Henrik J skrev:
Men om du är van vid R888 och R888R så är min gissning att du kommer att känna igen dig i V70A.


Njaee, det håller jag personligen inte med om. De har väldigt stor skillnad i styrkänsla. V70 är även lite snabbare.

R888R
- Konsekventa i väta jmfrt med en del andra
- Blir väldigt hala när de är slitna
- Mjuk luddig känsla jämfört med de som är i andra änden av den skalan. En smakfråga och inget annat.
- Mellanklass i fart

V70A
- finns olika gummiblandningar
- Styvare i upplevelse/styrkänsla, en smaksak!
- Bra grepp hela vägen ända till mönstret är helt olagligt oftast
- Bra fart

TrofeoR
- En av de absolut snabbaste
- Mjukt lättkört släppknä både i torrt o blött (men inte så mycket fäste i blött)
- Inte superstabbiga stommar
- Dyra (inte i alla storlekar dock, man får kolla)
- Går åt fort.

CUP2
- I övre halvan av rdäck när det gäller fart men absolut inte i topp
- Många tycker de är de bästa gatmässiga rdäcken men jag håller inte med.
- Släpper plötsligt och mycket när de är gatkalla, elakt släppknä. När de återfår greppet så hugger de tillbaka till den högre greppnivån. På bana ordentligt varma så är detta beteende mindre.
- Lite veka stommar

CUP2R
- är en ny snabbare modell (toksnabba!) som än så länge mest finns i stora storlekar, kostar skjortan och lite till och har sämst livslängd av alla rdäck sägs det

AR-1
- Som R888R ungefär fast ännu lite mjukare i känsla. En del har inga problem med det alls, andra hatar det innerligt.
- Bra pris!
- Vettiga stommar


Sen finns ju även Hankook TD Z221 som ska vara supersnabba, Direzza 3 som också är snabba men spåriga som fan på gata, Yokohama 052 som brukar vara o-prisvärda och några till som kan vara lite svåra att hitta på lager.




Finns lite skrivet här:
https://rejsa.nu/info/info_rdack.php
och
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1z6kRlCkntudKTHWLK-zRcppSMRqnCK . . . .

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41495

Forumägare
Forumägare

Nu när jag skrivit ihop det där så tror jag jag kopierar och även lägger det som en egen tråd om någon vill ha en översikt av rdäck

_________________
Magnus Thomé
Citera
Alexus
Skåne
Här sen Mar 2015
Inlägg: 419



Är det BMW original länkarm går det inte att byta bara "leden" Bmw säljer inte den lös iaf meyle armen är pressad med splines och går därför att byta. Helt nya meyle armar från Tyskland är inte jätte dyra.

_________________
Alexander Johansson
330ti e46 projekt
@: alexus330ti
Citera
Henrik J
Malmö
Här sen Aug 2005
Inlägg: 441



Magnus Thomé skrev:
Nu när jag skrivit ihop det där så tror jag jag kopierar och även lägger det som en egen tråd om någon vill ha en översikt av rdäck


thumbs up

Jag förenklade nog ganska rejält, tänkte mer att R888/V70A är mer lika än tex TrofeoR/Cup2/TD Z221/mfl.
Har själv mest erfarenhet av V70A, bara kört R888 vid några track days (inte hunnit prova tex R888R ännu).
Men är R888/R888R så hala när de är slitna? Upplevde inte det på mina R888 när jag körde på ett par utslitna.
Fast de satt mest där bak på en understyrd och motorsvag bil, så som så mycket med däck så kan det ibland
bete sig lite annorlunda på olika bilar.



Bra fart i garaget och intressant tråd också (då det har en del likheter med vad man själv försöker
åstadkomma - budgetförvandling av en 4-dörrars)!
Påminner mig om att jag måste sätta fart om det ska bli någon körning nästa säsong...

_________________
Henrik Johannisson
BMW 323i E30
BMWCS #10072
@bmwslangen (Instagram)
Citera
E21 Racing
Gävle
Här sen Jan 2004
Inlägg: 2766


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Henrik J skrev:
Men om du är van vid R888 och R888R så är min gissning att du kommer att känna igen dig i V70A.


Njaee, det håller jag personligen inte med om. De har väldigt stor skillnad i styrkänsla. V70 är även lite snabbare.

R888R
- Konsekventa i väta jmfrt med en del andra
- Blir väldigt hala när de är slitna
- Mjuk luddig känsla jämfört med de som är i andra änden av den skalan. En smakfråga och inget annat.
- Mellanklass i fart

V70A
- finns olika gummiblandningar
- Styvare i upplevelse/styrkänsla, en smaksak!
- Bra grepp hela vägen ända till mönstret är helt olagligt oftast
- Bra fart

TrofeoR
- En av de absolut snabbaste
- Mjukt lättkört släppknä både i torrt o blött (men inte så mycket fäste i blött)
- Inte superstabbiga stommar
- Dyra (inte i alla storlekar dock, man får kolla)
- Går åt fort.

CUP2
- I övre halvan av rdäck när det gäller fart men absolut inte i topp
- Många tycker de är de bästa gatmässiga rdäcken men jag håller inte med.
- Släpper plötsligt och mycket när de är gatkalla, elakt släppknä. När de återfår greppet så hugger de tillbaka till den högre greppnivån. På bana ordentligt varma så är detta beteende mindre.
- Lite veka stommar

CUP2R
- är en ny snabbare modell (toksnabba!) som än så länge mest finns i stora storlekar, kostar skjortan och lite till och har sämst livslängd av alla rdäck sägs det

AR-1
- Som R888R ungefär fast ännu lite mjukare i känsla. En del har inga problem med det alls, andra hatar det innerligt.
- Bra pris!
- Vettiga stommar


Sen finns ju även Hankook TD Z221 som ska vara supersnabba, Direzza 3 som också är snabba men spåriga som fan på gata, Yokohama 052 som brukar vara o-prisvärda och några till som kan vara lite svåra att hitta på lager.




Finns lite skrivet här:
https://rejsa.nu/info/info_rdack.php
och
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1z6kRlCkntudKTHWLK-zRcppSMRqnCK . . . .



Härligt Magnus, tack för den informationen, mycket bra.

Fått tag på 4st beggade Michelin SportCup 255/40-17 till rätt pris som ska testas framöver, alltid nått att börja med. Men nya R-däck står högt på önskelistan

_________________
///M ag nus E manu elson SC#9
BMW 325 E21 Racing
BMW 325i E46 Trackday
BMW 330xd E46 Touring
BMW 525i E61 + BMW 118D E87
BMW 528ia E28 Sommarglidaren
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW 325i E46 Trackday, Inför säsong 2023!
1, 2, 3, 4   >>
10 besök senaste veckan (7387 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande