Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 523, 524, 525 >> 182 besök idag (2613635 totalt) |
2 veckor innan hade Mikael Persbrandt varit på Gotland ring med sin nya leksak, dock höll inte ving fästena så bilen stod nu tillfälligt parkerad i hangaren utan vinge.
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Nu har du ju pikat mig i min byggtråd för att inget händer så jag måste återgälda tjänsten..
Du skrev något om att du fått en del "Andra problem att lösa", är det inte roligare att skriva om det här och vad du faktiskt gör med din bil i denna tråd än att fylla på med massa gamla bilder från förra året? :/ _________________ Tommy Göransson Audi S8 -97, biturbo comming up! ![]() Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303261 |
||
Vad som skrivs på Facebook stannar på Facebook
![]() Men vad som INTE är roligt är en tråd som aldrig uppdateras eller bara uppdateras 1gång om året eller vart annat år ![]() Din tråd var ju så död så jag var orolig att du tröttnat helt.. Sen att hoppa fram o tillbaka i tiden gör det bara krångligt att följa, speciellt i en tråd som uppdateras minst 1 gång i veckan.. Så nu uppdateras tråden flera gånger i veckan och i rätt följd, så om något görs nu under sommaren så kommer vi till det så så småningom.. (men det händer inte mycket i garaget just nu varit där typ 2 gånger på 1 månad och inget av det är intressant att se) Så lägg tid på att uppdatera din egen tråd istället ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Taggarna utåt i vanlig ordning, härligt att se att inget förändras på den fronten i alla fall. _________________ Tommy Göransson Audi S8 -97, biturbo comming up! ![]() Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303261 |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Om du läser så var det ett vänligt svar, men det du skriver nu tyder på att du har taggarna utåt? varför? Gör mina ofta uppdateringar av tråden dig ilsken?? Nästa planerade körning är i höst så finns ingen anledning att stress meka med bilen nu och därför finns inget att rapportera nu. Finns många som gillar att se bilder osv från körningarna istället för att mötas av en död tråd som det hade blivit om det var live.. Det är rena fakta och inget annat. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Fast syftet med vad jag skrev var ju att få tråden lite mer intressant igen och kanske få andra att interagera igen istället för att det är någon form av bild-monolog, det kallas konstruktiv kritik. _________________ Tommy Göransson Audi S8 -97, biturbo comming up! ![]() Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303261 |
||
Ja och svaret på det är att INGET görs nu med bilen och jag har inget behov nu av hjälp
![]() Så att tyckte detta är taggar utåt blir ju väldigt konstigt ![]() Men den dagen jag behöver hjälp så skriver jag det ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Denna gången var vårt gäng färre än någonsin så det blev för få för att få special middag på kvällen utav stug ägarna så vi fixade middag själva och Håkan tyckte att vi kan ju inte missa traditionen med glass bomb så han hade i smyg varit och handlat och överraskade oss med detta
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 523, 524, 525 >> 182 besök idag (2613635 totalt) |