Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Toyota Corolla V8 '77
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
21 besök senaste veckan (96820 totalt)
Vadim
Stöde
Här sen Dec 2013
Inlägg: 123


Trådstartare
Tobias Nyström skrev:
Vadim skrev:
Mycket konstigt! Spelar ingen roll hur många gånger man försöker att ändra på trådnamnet så går det inte! Vad är intressant är att nytt trådnamn sparas i inställningar och visas där men inte på forumet
MVH//Vadim


Du behöver editera första posten

Din bil är grym btw, följt den och gillar skarpt, keep it up!


Ja alla bilar du har/haft är skitfina och helt i min smak faktiskt. Det räcker ju inte med bara en eller två, det vet man=)

_________________
Vadim Bakin
Citera
Fr0zenfr0g
Östersund
Här sen Jun 2014
Inlägg: 7



Snyggt bygge och nu med v8 , är bmw v8 i mitt ke70 bygge för att klara sfro effekt kraven...

_________________
Hampus Linde
Citera
Vadim
Stöde
Här sen Dec 2013
Inlägg: 123


Trådstartare
Fr0zenfr0g skrev:
Snyggt bygge och nu med v8 , är bmw v8 i mitt ke70 bygge för att klara sfro effekt kraven...


Tack så mycket!!!
Trevligt att höra! Ryms bmw V8 i en Corolla då? För den är mycket större än Audis V8, speciellt på längden (jag har en Nissan s13 med bmw V8 på 4,4 liter (lika stor som m60 faktiskt fast med lite mer grejjer på)och den är stor. Men eftersom du har en sån motor så ryms han=) Vore intressant att kolla på bilder!
Men bmw V8 ryms i en s13 helt utan problem(nästan),att montera den motorn i min Corolla vill jag inte ens tänka på för det var förjävla trångt och jobbigt även med audins V8 som ser ut 2ggr mindre=) Speciellt kul med grenrör var det,fick bygga om HELA styrningen pga det och bygga egna grenrör(original grejjer=omöjligt att å plats med,dock fick jag elservon i samma veva! I början tänkte jag att det kommer aldrig gå med V8 där och tänkte att kapa ur hela fronten för att montera motorn på plats med alla grejer och sen bygga en ny front med typ rör eller nåt sånt, men jag insåg att det kommer att gå utan att kapa bort halva bilen (ville behålla karossen som den är för V8an är inte den sista motorn där,misstänker jag) så fick jag hålla på i trånga utrymmen!

Det jävliga är att jag har börjat att tänka på turbokonverteringen och då kommer fronten att rycka ändå så det blir rör konstruktion istället..=)
Hur går det för dig med grenröret?

MVH//Vadim

_________________
Vadim Bakin
Citera
Vadim
Stöde
Här sen Dec 2013
Inlägg: 123


Trådstartare
Hej! Lite fräscha bilder här, kanske ointressanta för jag kan inte ta bilder på körningen, det är nästan alltid frugan och jag när vi kör=) Sen joobbar man hela tiden! Men jag lovar att i augusti kommer det både bilder och klipp på körningen (bilen går bra). Men ändå så tog vi bilen ut att sladda och dagen efter har man blivit far=))))




_________________
Vadim Bakin
Citera
marnoldsson

Här sen Okt 2007
Inlägg: 108



Den här kärran är svingrym. Zazen också. Helt i min smak. Grattis till den lilla!

_________________
Magnus Arnoldsson
Citera
Vadim
Stöde
Här sen Dec 2013
Inlägg: 123


Trådstartare
marnoldsson skrev:
Den här kärran är svingrym. Zazen också. Helt i min smak. Grattis till den lilla!


Tack Tack!!!

_________________
Vadim Bakin
Citera
Vadim
Stöde
Här sen Dec 2013
Inlägg: 123


Trådstartare
Hej! L'gger ut lite fr'sha och snygga bilder p[ bilen!



















Det var polarn som fotade! Fint jobbat tycker jag![/img]

_________________
Vadim Bakin
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728



Väldigt snygg bil thumbs up
Citera
Vadim
Stöde
Här sen Dec 2013
Inlägg: 123


Trådstartare
Åkte till Riga, till Nissan 200sx MegaMeet , de kör såna här möten varje höst, bara Nissaner alltså. Eftersom jag har 3st s13 som inte går att köra så tog jag Toyotan med. Fick åka på bana ändå fast när vi kom så började det naturligtvis regna och var ganska halt=) Men kul ändå, körde rakt in i grushögen gjorde jag men eftersom jag tog aldrig bort kopplings fästen så var det inte så mycket som har hänt med bilen. Så det var bra att inte ta bort fästen!

Mycket Nissan bilar var det ,ganska kul att se dem på bana samtidigt! Fanns bilar i std utförande och bilar med
jävla motorer typ RB och JZ, fanns även med BMW m50 motor!

_________________
Vadim Bakin
Citera
nicke.t
Motala
Här sen Maj 2007
Inlägg: 60



Gillar bilen skarpt!

_________________
Nicklas Törnros
Citera
Vadim
Stöde
Här sen Dec 2013
Inlägg: 123


Trådstartare
=)

_________________
Vadim Bakin
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Toyota Corolla V8 '77
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
21 besök senaste veckan (96820 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande