Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1395 besök totalt |
Smakprov ur "Väghållningsboken"
Finns det någonstans man kan få ett smakprov ur Göran M's "Väghållningsboken"? Jag är lite nyfiken på den men inte så sugen på att betala några hundra kronor för att sen inte begripa ett smack. _________________ Jörgen Gustavsson |
||
Re: Smakprov ur "Väghållningsboken"
Det beror nogg mer på dit intrese att lära....än på Görans bok...... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Den är en bra flerstegsraket. Även om man inte fattar allt så lär man sig massa första gången man läser den även om man börjar på noll så att säga. Sen läser man den gärna igen och lär sig ännu mer. Osv.
_________________ ![]() |
||
Efter min mening är boken skriven på ett sådant sätt att man inte vara guru på matte för att fatt något.
om jag har fattat Göran rätt så är hans tanke med boken att ALLA skall ha en sportmössa att bergripa(få ett hum om) hur saker hänger ihopp. _________________ Johan Sjölinder |
||
Jag personligen tycker att den är skitbra, har läst den 2 gånger (bla en gång i helgen när jag satt på akuten i 12 timmar..
![]() ![]() Så, efter några varv med boken och lite frågor på rejsa.nu så klarar du nog mycket själv på din bil. ![]() _________________ Mvh Mattias FB: hahlinengineering Camaro -69 och Volvo 142 GTR |
||
Tack för era svar
![]() ![]() _________________ Jörgen Gustavsson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1395 besök totalt |