Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1835 besök totalt |
TÄVLING: Vinn en racerbok (både för dig och barnen)
Råkade få en skitkul bok av www.bokus.com som jag tänkte lotta ut bara sådär lite informellt och enkelt ![]() Boken är riktigt kul att läsa både som vuxen (läs på omslaget nedan så förstår du) och för barn som man vill indoktrinera ![]() ![]() Klicka bara helt enkelt på länken vinnbok@rejsa.nu och skicka iväg och var med i utlottning av boken! ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
![]() ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||||
Re:
![]() ![]() PS: Jag tänkte skriva något om smicker och mutor men kom på att någon kanske skulle tro att jag menade allvar med det även om jag la till massa smiliesar av typen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Hehehe, det var flera tävlingsdeltagare som inte ens var registrerade på Rejsa. Och jag hade ju inte skrivit att det var ett krav så det var det ju inte. Det visar lite lite lite på hur många det är som läser vad som skrivs här
![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Jag fårväl erkänna att precis när jag packade ner boken för att skicka så... var jag tvungen att tjuvläsa
![]() Det var trevlig läsning och jag klurade ett tag vad Kumla Ring kunde vara för bana, om den nu syftade på en verklig bana. En bit in i boken gick lyset upp ![]() ![]() Som sagt, Tack till Bokus för exemplaret ![]() ![]() http://www.bokus.com/bok/97891502193 _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1835 besök totalt |