Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Toyota MR2 AW11 ADM - Heaps Good Edition
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10   >>
8 besök senaste veckan (92074 totalt)
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
Har i nästan 10 år gått och suktat efter en AW11 och bestämde mig för nån månad sen att det nog var dags ta tag i det hela. Olyckligtvis är de i princip lika ovanliga här nere som hemma i Sverige och de som dyker upp är oftast antingen hutlöst dyra, eller så har de gått ett par vändor fram och tillbaka till månen (i mitt fall det senare).

Men i fredags dök det äntligen upp ett exemplar som av annonsen att döma tycktes vara ett riktigt kap trots det något oroväckande miltalet (27.000!). Så i lördags begav jag mig iväg för att kika på den.

Bilen var väl kanske inte i fullt så trevligt skick som annonsen gav intryck av (framför allt invändigt), även om den åtminstone visade sig vara helt och hållet rostfri. Efter att ha åkt en sväng som passagerare var jag bara halvt övertygad, och när jag strax därefter tog en kik under bilen efter de tydligen allt för vanligt förekommande oljeläckorna så såg jag att inte heller denna förskonats utan att det fanns en ganska så rejäl samling av små pölar under bilen där den brukade stå parkerad.

Vid det här laget sa jag till säljaren att jag nog får lov att dra mig ur, varpå han tyckte jag åtminstone skulle provköra en sväng innan jag begav mig hemåt. Vilket visade sig vara ett riktigt genidrag från hans sida eftersom jag efter det helt enkelt inte kunde låta bli. Vilken fantastisk liten bil att köra! Som en alldeles lagom mix mellan min Miata och min Seven (om än något långsammare en de båda).

Så nu står det en charmigt sunkig röd liten mittmotor-sportbil ute i garaget som jag inte har en aning om vad jag ska göra med. Men jag ska försöka betrakta denna som ett långsiktigt projekt som får ta den tid det tar och kosta vad det kostar. Konstigt nog känner jag faktiskt ingen brådska. Det här är en sån där bil med en längre lista av vad som MÅSTE göras än vad som gjorts eller vill göras, och kan nog så förbli ett litet tag till.

Så vad har jag köpt på mig då?

Toyota MR2 AW11 -88:
Nyrenoverad topp
A/C bort-tagen
Hardtop
Trötta el-hissar/speglar

Chassi:
BC BR Coilovers 5/8kg
Whiteline krängingshämmare fram/bak
Prothane Polyurethane-bussningar till bärarmar/krängare/styrrack
Twos R Us tie rods bak

Drivlina:
Original 4A-GE bigport
Extraktor-grenrör
3A konfilter
Rejäl alu-kylare med dubbla fläktar
Stumma fästen till drivlinan

Hjul/bromsar:
Gata: Speedline Corse Type 2118 15x7 + Bridgestone Potensa RE002 195/50 R15
Bana: Advan RG 15x7 + Hankook Z214 205/50 R15
EBC Redstuff
Stålomspunna slangar
Project Mu G-Four 335

Interiör:
Twos R Us Short shifter + solida bussningar till växelvajrarna
90mm suede ratt
Stereo bort-lättad

Avklarat:
#Köpa gummimatta och slänga in under för att skydda garagegolvet. :P (2014-01-29)
#Krängare fram åtdragen (2014-02-04)
#Nytt batteri monterat (2014-02-04)
#Coilovers monterat (2014-02-09)
#Hjullager bak bytt (2014-02-13)
#Ställa in vettig ride height. (2014-02-15)
#Mittkonsolsarmstöd pimpat (2014-02-15)
#Återmontera kräningshämmaren fram (2014-02-19)
#Vattentemp-givare bytt (2014-02-19)
#DIY-gjutna solida motorfästen monterade (2014-02-19)
#Fixa vatten-tempmätare (2014-02-22)
#Någorlunda hjulinställning gjord (2014-02-22)
#Bälten kontrollerade och funktionsdugliga (2014-02-22)
#Frontläpp inhandlad och monterad (2014-03-19)
#Hjulinställning gjord på 3 hjul (toe-stag bak defekt) (2014-03-22)
#Nya bromsbelägg bak monterade (2014-03-23)
#Fälgar och R-däck införskaffat (2014-04-11)
#Lokalisera oljeläckage (fördelaren) (2014-04-17)
#Smiska bana (2014-04-18)
#Polera klart bilen (2014-04-20)
#Short shift + solida bussningar till växelvajrar (2014-05-01)
#Nya bussningar monterat i bakvagnen (2014-05-04)
#Nya bussningar monterat i framvagn + styrrack (2014-05-11)
#Ordentlig hjulinställning gjord (2014-05-16)
#Hjullager fram bytta (2014-05-16)
#Fördelare renoverad (2014-05-16)
#Nya skivor, belägg och bromsvätska (2014-05-16)
#Kamrem + vattenpump bytt (2014-06-12)
#Oljeläckage åtgärdat, igen (2014-06-12)
#Byte av olja och filter (2014-06-15)
#Ny startmotor monterad (2014-07-02)
#Ny ljuddämpare monterad (2014-08-09)
#Nyrenoverad fördelare monterad (2014-09-08)
#Ny remskiva monterad (2014-09-08)
#Bromsreducerare slaktad för mer bromsverkan bak (2014-10-14)
#Växellåds-olja bytt (MT-90) (2014-10-23)
#Yokohama A048 + 20mm spacers monterat (2014-12-01)
#Polyurethane-motorfästen monterade (2015-03-20)
#Brandsläckare monterad (2015-04-26)
#Fyrpunktsbälte monterat (2015-04-26)
#A/C borttagen (2015-05-26)
#90mm dish-ratt monterad (2015-06-27)
#Konfilter monterat i motorrum (2015-06-28)
#Nya EBC Redstuff+stålomspunna bromsslangar monterade (2015-07-10)
#Olja/vatten-tempmätare monterade (2015-09-19)
#Bredbands-lambda monterad (2015-10-11)
#Första starten med Megasquirten (2015-10-25)
#EGR borttagen (2015-07-11)
#AFM, AC Idle up, Idle control valve borttagen (2016-09-16)
#30-raders oljekylare installerad (2016-10-02)
#Catch can installerad (2016-10-02)
#Konvertering till SR20 coil on plugs äntligen slutförd (2016-12-30)





_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
Role
Ronneby
Här sen Jun 2012
Inlägg: 586



Mycket rolig bil du har skaffat.
Fick äran att provköra MagnusS AW11 på Emmaboda förra året och gud vilken rolig liten bil det är att köra. Förstår helt klart säljarens taktik med att få dig att provköra den

Kan inte annat än att gratulera till ett inköpt av en mycket rolig leksak

_________________
Matthias Karlsson
Citera
MagnusS
Mönsterås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 534



Härligt bilval!

Detta ska följas

_________________
Magnus Strömberg
MR2 AW11
Citera
Hornlund
Örnsköldsvik
Här sen Jul 2005
Inlägg: 283



Lite lagom skadad som man är, tänkte jag automatiskt undra om det är den eller den eller den som blivit köpt av någon här på rejsa. Men mina föraningar kom fort på kant när jag såg var du bor. Just det där med provkörningen är ett lömskt drag, som lätt får bägaren att rinna över.
Hur som helst får även jag gratulera till en riktigt rolig bil, blir spännande att följa din väg mot den fulländade AW11an

_________________
/ Mikael Hörnlund
AW11 - XE10
Citera
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
Igår tog jag mina första små steg mot en bättre eller åtminstone användbar bil, som nu också tilldelats namnet Rut flickvännen. För att det tydligen är en tantbil enligt henne.

Hur som helst åkte jag till Repco (Mekonomen typ) och köpte mig ett nytt batteri, två pallbockar och en sax-domkraft till att börja med så jag åtminstone kunde få upp bilen i luften iaf. Dessvärre var gårdagen ganska fullsmockad så några mirakel fanns det inte tid för.

Men jag kunde inte hålla mig ifrån att hissa upp den bak för att titta närmare på varför jag kan gunga bilen i sidled så mycket. Och det var inte direkt svårt att konstatera att något inte riktigt stod rätt till där.


_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
Robert Gladh
sthlm
Här sen Mar 2009
Inlägg: 91



Nej men där variabel camber som är självjusterande, ser inte alltför roligt ut att köra runt med

Hur gick det med gamla kärran, avvecklad?

_________________
Robert Gladh
Citera
Torkel K
Byarum, Vaggeryd, Småland, Sverige
Här sen Dec 2008
Inlägg: 1752



Kul köp, Timmy! Rim och reson kan man applicera på sina köp senare, när man fyllt 50 och väljer mellan Volvo kombi eller Passat kombi. thumbs up

Jag har sett ett hjul vobbla sådär gruvligt på en bil där hjullagret just var bytt. Vissa tar förmaningen om att inte dra lagret för hårt så allvarligt att de felar åt andra hållet istället. Om lagret är så slut att det orsakat glappet hade du nog hört det sjunga. Men det där reder du snart ut.

Ang bältena: Med risk för att måla fan på väggen kan det kanske vara klokt att överväga om bältena används ordentligt vid något tillfälle, aka bilen krockats? Du kan t ex kolla efter tecken att bältena sträckts eller på att bilen rätats ut. Bälten är ju engångsmaterial och det skulle vara tråkigt om de inte funkade då DU behövde dem.

_________________
/Torkel Kristensson
#90 i Roadsport C, SPVM
"We are here to fuck shit up and have a good time!"
Citera
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
robert sandberg skrev:
Nej men där variabel camber som är självjusterande, ser inte alltför roligt ut att köra runt med

Hur gick det med gamla kärran, avvecklad?


Jajamensan den såldes, hade ingen annan bil för tillfället då och att återställa den till original-skick hade kostat mig en förmögenhet då jag saknade alla original-delar. Funderade på att behålla den som ren ban/driftbil men hade ingen dragbil då så jag dumpade den istället.

Torkel K skrev:
Kul köp, Timmy! Rim och reson kan man applicera på sina köp senare, när man fyllt 50 och väljer mellan Volvo kombi eller Passat kombi. thumbs up

Jag har sett ett hjul vobbla sådär gruvligt på en bil där hjullagret just var bytt. Vissa tar förmaningen om att inte dra lagret för hårt så allvarligt att de felar åt andra hållet istället. Om lagret är så slut att det orsakat glappet hade du nog hört det sjunga. Men det där reder du snart ut.

Ang bältena: Med risk för att måla fan på väggen kan det kanske vara klokt att överväga om bältena används ordentligt vid något tillfälle, aka bilen krockats? Du kan t ex kolla efter tecken att bältena sträckts eller på att bilen rätats ut. Bälten är ju engångsmaterial och det skulle vara tråkigt om de inte funkade då DU behövde dem.


Ja såvitt jag kan se så ser det ut som att lagrena helt enkelt inte är åtdragna, men det känns ändå som om det är lika bra att byta när man ändå är där och gräver. Ska förhoppningsvis kila förbi en lokal verkstad imorgon och höra vad de tar för att göra det. Lagren är samma som Corolla fram så de kan jag plocka hem billigt från ebay förhoppningsvis.

Under har jag inte sett några tecken på tidigare olycka och blinkersarna fram som sitter i cross membern sitter rakta och fint vilket man tydligen ska kika efter. Ska kika efter skador på själva bältena men jag tror helt enkelt att 27.000 mil och regelbundna temperaturer av säkert närmare 100 grader i bilen under 25 års tid satt sina spår på deras funktion. Ska skruva loss dem och kika, det kommer inte gå oåtgärdat iaf. Oavsett kom ju 4/6-punktsbälten monteras som i värsta fall kan användas som komplement.

_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
Och tack alla för gratulationerna och lyckönskningarna! (De lär behövas)

_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
Var och snackade med en lokal verkstad nu i morse ang. hjullager. Det är ju trots allt en verkstad så priset ska väl tas med en nypa salt men de sa att de brukar ta $20-30/sida för att byta hjullager. Dvs 250-350kr totalt!
Vi får väl se när man väl står där med notan i handen men att göra det själv känns inte längre så attraktivt. Så hjullager är nu beställda och bör komma i slutet av veckan.

Hissade/pallade äntligen upp bilen ordentligt idag med och tog mig en kik under och lärde mig en hel del saker om bilen.

#För att ha gått 27.000mil och vara en 26 år gammal Toyota är den otroligt fin under mot vad mina tidigare gamla japsar varit.
#Skramlande framvagn beror med största sannolikhet på att ena droplinken var lös i krängaren (åtgärdat) och/eller att framfjädrarna ser ut att vara kapade och inte sitter still i fjädertallriken.
#Visst spel fanns även i hjulen fram men inte alls lika mycket som bak. Ska fråga verkstan om de inte kan justera det lite utan allt för stort bevär.
#För att A/C:n ska fungera misstänker jag att det bör sitta en rem på den. Den är även täckt av olja som kommit ovanifrån vilket kanske är en av orsakerna att rem saknas.
#Oljeläckaget tycks komma från (eller ovan) oljefiltret men kan inte se några tecken på läckage ifrån fördelaren vilket sägs vara typiskt. Ska be verkstan kika lite på detta också.
#Ett motorfäste är lite sprucket och bör nog ses över så småningom.

Nytt batteri installerades också, och kunde inte hålla mig från att beställa ett set coilisar nu också.







_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19438



Saltar de inte vägarna mot damm där nere

Den ser ju väldigt fräsch ut i allt utom gummidetaljer thumbs up

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
Idag kom tomten med en försenad hjulklapp. Återstår att se om det goda intrycket förblir även efter installation men vid första anblick ser de kalasfina ut och betydligt rejälare än de XYZ jag hade på Miatan även om jag var väldigt nöjd med dem också. Det blev standard-uppsättningen med 5/8kg fjädrar som just nu känns oroväckande hårt.

Olyckligtvis är ju höjdjusterbara coilovers otillåtet här nere och jag tycks inte ha lärt mig mycket av erfarenheterna av min förra bil. Men kommer köra i princip original höjd på bilen och försöka inte dra någon uppmärksamhet till mig. Och nu har jag åtminstone original-delarna kvar om det skulle krisa så jag får väl besiktiga igen.

Det går även att "regbesiktiga" med coilovers om man svetsar fast justeringen för höjd men det är tydligen hutlöst dyrt. :/


_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
Idag var det dags för att smälla på coiloverserna. Redan 10min in hade jag hittat de här två kompisarna under bilen. Byta coilovers har aldrig varit så spännande.



Så nu sitter det coilovers på bilen och den är 3cm högre fram än tidigare och 2cm lägre bak.
Höftade lite med höjdjusteringen innan jag skruvade på dem och det gick väl sådär. Haha. Får ta och fixa det nån kväll i veckan.

Med dämparna i mjukaste läget så går det faktiskt gunga en hel del på bilen vilket bådar gott för brukbarheten. I hårdaste läget dock är bilen helt stum. Väldigt stort spann mellan mjukaste och hårdaste. thumbs up

Jag köpte även en multimeter idag så jag kan börja felsöka vattentemp-mätaren. Kunde även konstatera att bilen laddar vilket var en trevlig överaskning.

Tog bilen en snabbvända upp och ner för gatan med dämparna satt till hårdaste och det kändes som om bilen skulle gå av på mitten. Jävlar vad hårt det blev. Haha. Borta var skramlet från framvagnen nu iaf vilket är ett steg i rätt riktning.

Dessvärre passade inte original drop-links fram (bak medföljde nya med dämparna) så jag måste jaga rätt på nya. Nuvarande lösning känns inte helt optimal:


Under provturen påmindes jag om hur jävulskt högljudd bilen är också, kanske borde införskaffa mig ett nytt avgasystem också är jag rädd för.



_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
Role
Ronneby
Här sen Jun 2012
Inlägg: 586



Spännande med giftspindlar i bilen när man ska skruva

_________________
Matthias Karlsson
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 7960



Varför såldes Nissanen egentligen?
Var den så olaglig....eller varför?

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
Lillen skrev:
Varför såldes Nissanen egentligen?
Var den så olaglig....eller varför?


Här nere har de inga regelbundna besiktningar (vilket först låter som himmelriket när man vill köra moddad bil på gata).

Men... istället så är det polisens uppgift att göra slumpmässiga kontroller på bilar de misstänker är trafikfarliga eller modifierade. Så på väg till Ikea i min S14 blev jag "pulled over" och en konstapel kunde snabbt konstatera att bilen var modifierad och bedömde den därmed "defected".

Då får man en klisterlapp på framrutan, 3 dagar till att köra med den sen måste den gå igenom utförlig besiktning där bilen ska vara i princip fabriksutförande för att få köras igen. Grejen med Nissanen var att eftersom alla originaldelar saknades skulle det kostat mig en smärre förmögenhet att återställa den pga alla modifieringar. Och att gå från som den var till original om jag ville vara safe efteråt kändes inte så attraktivt heller. Så jag sålde den istället.

Förhoppningen är att AW11:an inte ska vara lika uppseendeväckande och att jag enklare kan flyga under radarn med den. Och skulle den bli defected (pga höjdjusterbara coilovers t.ex. så kommer jag behålla alla originaldelarna så det blir enklare/billigare att få ut den på gatan igen).

Dessvärre är det inte alls så tacksamt utan besiktningar här nere som det kan låta. I Sverige har de ju trots allt en relativt hög tolerans mot modifieringar. Här är de stenhårda.

_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 7960



Haha ok.
Jo man har ju sett "Trafikpoliserna" på tv.
De verkar som du säger hårda.

Med andra ord var det delbrist.
Då gör du rätt i att ha grejer att återställa med OM de behövs. thumbs up

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
Tokmeken
Helsingborg
Här sen Jun 2006
Inlägg: 249



Kul att se att du fått upp en projekttråd här!
ang dina bälten vill jag minnas att mina var likadana, jag TROR att de ska vara så, de låser vid Gkrafter. prova dra i bältet i en rondell eller kraftig inbromsning och se om de låser då, om inte så är de nog inte så friska.
Saknaden av min AW11 är stor, önskar dig många lyckliga dagar i din!

_________________
MVH Fabian Hallbom
Team Blyfot Racing #13
Bygger på: Toyota Starlet -83
Rejsar i: Opel Corsa GSi -91
4-timmars.se
Citera
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
Tokmeken skrev:
Kul att se att du fått upp en projekttråd här!
ang dina bälten vill jag minnas att mina var likadana, jag TROR att de ska vara så, de låser vid Gkrafter. prova dra i bältet i en rondell eller kraftig inbromsning och se om de låser då, om inte så är de nog inte så friska.
Saknaden av min AW11 är stor, önskar dig många lyckliga dagar i din!


Bra tips med bältena! Ska prova det i helgen och se om det stämmer.

Fick tillbaka bilen från verkstan idag. Blev lite omständligare än jag hoppats. Köpte billiga hjullager på ebay från en Corolla ae92 som tydligen skulle vara samma, men de passade inte alls. Så verkstan fick rota rätt på lager istället. Dessvärre var det dessutom pressade lager runt om så det tog lite längre tid att byta och fram gick inte att justera utan borde också bytas helst.

De gjorde även en "safety inspection" på bilen där de kom fram till att lite bussningar i hjulupphängingen borde bytas och samtliga 4 motorfästen var kass. Inget jag inte redan visste så jag är nöjd med resultatet.

De påstod även att oljeläckaget kommer från en av ventilkåporna vilket ju vore väldigt tacksamt. Så nya packningar ska beställas så får vi se om det gör nån skillnad.

En lösning på de kassa motorfästena har jag klurat ut också som blir lagom helg-pyssel.

_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
Igår ställde jag ride heighten lite bättre så den inte ser ut att göra på bakhjulen längre. Sen skruvade jag loss två av motorfästena vilket gick oväntat enkelt. Fyllde dem med flytande polyurethane som nu ligger på härdning.



Började även felsöka vattentemp-mätaren och kunde konstarera att själva mätaren verkar frisk. Provmätte på givaren där det ska vara 226Ω @ 50°C, och 26Ω @ 115°C. Utan motorfästen kändes det ovist att starta bilen så jag provmätte kall och fick ingen kontakt mellan givaren och jord öht. Vet inte om det är att vänta eller ej men jag beställde en ny givare för säkerhets skull.


Imorgon bitti tänkte jag peta dit motorfästena igen och fixa de andra två. Ska bli spännande att se hur komforten påverkas.

Fick lite sällskap i garaget igen, av den lite trevligare sorten denna gång som tur var.

_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
xtimmyx
Stockholm, Sweden
Här sen Sep 2010
Inlägg: 474


Trådstartare
Uppdateringsdags igen. 3/4 motorfästen har nu fyllts med polyurethane. Det fjärde verkar kräva att man sänker motorn och borde vara förhållandevis friskt ändå. Återstår att se hur bilen känns när jag provkört i veckan.

Kräningshämmare är nu ordentligt monterat och ride height satt någorlunda iaf. Hjulen pekar åt alla möjliga håll så hjulinställning och helst en corner weight är nog ett måste innan jag kan köra bilen någorlunda.

Bytte även vatten-tempgivaren då den som satt på inte tycktes ge någon kontakt mellan jord och sensorn öht, vilket den nya gör. Så har vissa förhoppningar om att jag kan se vattentemp på bilen när jag startar den nästa gång.

Och kanske viktigaste av allt så har en av de allvarligaste defekterna åtgärdats! Jag har förstått att det vadderade armstödet på mittkonsolen är en av de främsta attributen på AW11:an. Min stackars bil var dock försedd med en gaffatejpad plåt där istället när jag köpte den. Så jag och flickvännen sprang iväg och köpte ett stycke vadderad badrumsmatta, limpistol och ett lämpligt tygstycke som flickvännen fick välja.


_________________
Timmy Lundin
Toyota MR2 AW11 - Projektet
Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen
BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Toyota MR2 AW11 ADM - Heaps Good Edition
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10   >>
8 besök senaste veckan (92074 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande