Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1 besök senaste veckan (1443 totalt) |
2014-03-08 GOKART med Audi Clubsport Vroom Jönköping
INSTÄLLT!! Tyvärr får vi ställa in på grund av manfall och sjukdom. Hoppas det inte ställer till det alltför mycket i er planering! (Jag tyckte vi skulle köra ändå för jag hade garanterad plats på pallen! ) Traditionen med Gokartkörning på vintern för att lindra den värsta racing abstinensen fortsätter! Direkt efter Audi ClubSport årsmöte kör vi igen! Det är en öppen inbjudan för alla även om du nu mot förmodan inte kör Audi. ![]() Plats: VROOM! Torsvik industriområde söder om Jönköping. http://www.vroom.se/ Tid: 8/3 2014 Förare samlas 15:30 för genomgång. Start 16:00 och vi är klara ca 17:00 Pris: 420 kr/pers Tävlingen: Varierar lite beroende på antal men troligtvis träning, kval och A och B final = väldigt trötta underarmar ![]() Mat och slir på stan?: Finns intresse så bokar vi in oss på något trevligt ställe och tar en bit mat och dryck efter avslutad tävling. Vi bokar bord till ca 19 så vi hinner tvätta karossen och förvärma däcken. Anmälan: Anmäl dig här på Rejsa genom att fylla i listan. Max 16 förare! Ange namn och om du vill hänga med ut på 1. Johan Rosenquist. JA tack! Jag vill ha en kul kväll i Jönköping! 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
1. Johan Rosenquist. JA tack! Jag vill ha en kul kväll i Jönköping!
2.Johan Rydh. Gocart, mat och allt därimellan och efter 3. Fredrik Persson, GoKart, Mat, Dryck, övernattningsplats ![]() 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. |
Re:
1. Johan Rosenquist. JA tack! Jag vill ha en kul kväll i Jönköping! 2.Johan Rydh. Gocart, mat och allt därimellan och efter 3. Fredrik Persson, GoKart, Mat, Dryck, övernattningsplats ![]() 4. Martin Öberg, hela paketet 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. _________________ Martin Öberg ![]() |
INSTÄLLT
Tyvärr får vi ställa in på grund av manfall och sjukdom. Hoppas det inte ställer till det alltför mycket i er planering! (Jag tyckte vi skulle köra ändå för jag hade garanterad plats på pallen! ![]() _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1 besök senaste veckan (1443 totalt) |