Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2806 besök totalt |
Re: Anderstorp
Jag grunnar oxå mkt på det, banan är ju kanon men något beror det ju på....?? _________________ Pär Moberg |
||||||
http://anderstorpraceway.net/ Ger en del svar.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
Jag har lite svårt att förstå Karis argument:
"Vi tar 22 bullerdagar som vi nu måste lägga på uthyrningskunder i stället för tävlingar eftersom tävlingar medför större risker." 2 av 3 polisanmälningar har varit MC, enligt uppgift från Danmark vilket borde betyda uthyrningskund? Vid tävling som arrangeras av den lokala klubben ARC borde det finnas betydligt mer vilja och incitament att plocka av de som låter för mycket än jämfört med om arrangören kommer utifrån och har hyrt banan. För mig låter det mer som att pengar ligger bakom det beslutet, hyr ut de få dagarna till den som betalar bäst... Vilket inte är racing då det kräver betydligt mer av banägaren och klubben. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
Re:
Det är det tex i morgon är Porsche cluben där. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
Re:
Är kanske mest märkesklubbar som hyr numera? Hittar få blandträffar typ i rejsa kalendern. _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||||
Re:
Procedual Racing har korning dær den 7 och 8 juli. ![]() Medlemmar i Corvetteklubben har rabatt. ![]() _________________ Ricky Berg Corvette 1972 |
||||||
Re:
Eftersom det var PCSR som körde på Anderstorp i helgen så trodde jag kanske... ![]() Hursomhelst så kör vi på www.proceduralracing.se där den 7 & 8 Juli och det är ingen hemlighet. ![]() _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||||
Re:
Det här är det jag lagt upp för PCSR, har det månne blivit ändringar i kalendern, är svårt att hänga med ibland bland alla arrangörer, jag kämpar på så gott det går ![]() https://rejsa.nu/Bankalender.asp?Yea _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2806 besök totalt |