Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4189 besök totalt |
Regler, klassning osv. BMW Cup
Var hittar jag regler, klassningar osv vad som gäller i BMW Cup? _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
hej
På vår hemsida www.bmwsc.com Gå till bmwcup sen till reglemente Där finns tävlings & tekniskt reglemente ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
_________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
Reglemente
En liten fundering efter att försökt tolka ert reglemente, om jag fattar det hela rätt så får man åka 3,0 liter i modifierat, dvs M3 E36 3,0. eller har jag missat något i er lättolkade skrivning ? ![]() // Bosse _________________ Bo Palmquist |
||||
Re: Reglemente
Det står väl något att S-motorer inte gills ![]() _________________ Anders Eriksson BMW X4 M40d BMW 130i loaded BMW M4 GTS |
||||
Tjena! Läs första stycket i reglerna och hör av dig om du fortfarande tycker det är svårtolkat! ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Man ser ju vad man vill se, inte riktigt vad som står där... ![]() _________________ Bo Palmquist |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4189 besök totalt |