Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Vinn en Chromecast! Tävla här!
1790 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41529

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Här kommer en tävling. Men först lite bakgrund:

En bit efter sommaren hoppas jag få till några riktigt trevliga bilrelaterade priser till några kul tävlingar här på Rejsa - ihop med några av de trevliga företag som valt att stötta rejsasoffan genom att ha banners här thumbs up Men man får ju här i Sverige inte lotta ut saker, det måste alltid vara en "tävling" för att komma runt den svenska lotterilagen. Och ja, jag vet att det oftast blir lite väl knäppa ideer vad tävlingen ska gå ut på (som sist med de ypperliga raceböckerna till exempel ) Så jag behöver hjälp med tävlingsideer, dvs jag behöver få förslag på tävlingar som ni själva tycker skulle vara skoj! Och varför då inte lite smart be er skicka in förslag på tävlingsupplägg och... den som kommer med bäst förslag vinner ett pris! thumbs up

Jag tror det är det som kallas win-win-win-win . Dvs, jag får hoppeligen en bunt bra förslag på kul tävlingar. Alla får senare tävla i kul tävlingar som ni själva hittat på. Någon vinner ett pris redan i den här tävlingen här och nu. Och några vinner fina priser i höst. Och företag som stöttar med priser får synas och får en gruppkram av oss här på Rejsa som tack. Win-win-win-win thumbs up

Så maila ditt förslag nu om något kul men enkelt upplägg där man kan maila in till tävlingen - precis som här och nu, du hänger med i metasituationen nu va - jag upprepar, maila in förslag på en enkel men kul tävling där man kan maila in för att vara med. Maila in ett eller flera förslag till magnus@rejsa.nu

Pris i tävlingen här och nu är en Google Chromecast. Perfekt att ha för att titta på massa bilrelaterade youtubefilmer eller klassiska biljaktsfilmer på Netflix på din stora tv eller projektor hemma. Trådlöst. Tänk vad bra alla Nürburgringfilmer du ska plugga blir i HD på stortvn!

www.chromecast.com
https://www.google.se/?q=chromecast&tbm=vid

Mailbomba mig nu thumbs up





Ps:
Kolla va racingrelaterat





_________________
Magnus Thomé
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19493



Min TjockTV har ingen HDMI...

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
Kristofer Å
Södertälje
Här sen Sep 2012
Inlägg: 153



Niklas Falk skrev:
Min TjockTV har ingen HDMI...


Då skriver du bara under alla bra förslag med mitt namn Niklas, så hamnar vinsten hos nån med HDMI. Win-win thumbs up

_________________
Kristofer Åhlin
Citera
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003
Inlägg: 7288




_________________
Per Hansson
https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
Allmänt banåkaforum
Vinn en Chromecast! Tävla här!
1790 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande