Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Finns intresse för Rejsa.nu-LAN i Lidköpingstrakten?
1689 besök totalt
Ove Mörk
Skara
Här sen Jan 2003

Trådstartare

Jo, jag vet att det stora LAN:et i Morgongåva inte har varit än och att vädret blir mindre "datorvänligt", men eftersom:
Niklas Maravic skrev:
Jag tycker att vi ska ha ett litet rejsa.nu LAN nere hos oveM och grabbarna runt Lidköping. Bara för skoj skull, inget VM. Vad tycker ni om den idén?

och jag lekt lite med tanken på rejsa.nu-LAN i mina trakter så tänkte jag pejla intresset.
Vi är ett litet gäng som körde bilspels-LAN redan innan rejsa.nu:
Rocket-Roger
oscar A
Nisse C
Stig F
Trinity=Jonas A (inte så aktiv rejsa.nu-forum-användare, men medlem)
och så jag

Så frågan är: Är ni intresserade av att åka till Lidköping (i närheten av Kinnekulle Ring) och köra bilspels-LAN?
Vad och när vi ska köra kan ju diskuteras. Själv väntar jag med spänning på nya GTR-spelet från Simbin. Kanske ska vänta tills i höst när det spelet är släppt och verklighetens bilaktiviteter avtar eller kanske ha LAN:et i samband med nåt bil-arrangemang i trakten som många ändå åker på? Vad vet jag?
Steg 1 är att se om det finns nåt intresse. Resten tar vi sen.

Örebro
Här sen Feb 2004

Tjena ove,jag har varit med på 2 LAN i Morgongåva och 1 LAN i Västerås och var medlem i TRK(The Rally Knights). Förra våren vann vi GULDET i RalliSport Challenge . I år struntade jag i Morgongåva tack vare diverse strul men varför inte ett LAN hos er,frågan är bara när.

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Tjena!

Det är klart att vi ska ha ett rejsa-LAN!!!

Plats: Örebro eller Lidköping/Skara

När? I augusti tycker jag personligen. Då har GTR kommit!

Rallyspel: ???

Jag är intresserad!

Sen vill jag hälsa er från ett soligt Mallis! Sitter här i baren med min P800 och skriver lite i forumet... :-)

Team Swedish Racing Mates
Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

om en gammal gubbe är välkommen o det är någon mer från Stockholm som ska på lan så hänger jag på,Har ingen bil så jag måste ha någon att åka med.

Ha det bra på Mallis Niklas, spara lite dricka tills jag ska dit i Augusti hehe

Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

Vi är ju gubbar allihop.
Åldersmässigt så ligger vi mellan de dryga 30 och knappt 60. (Tror jag, hoppas inte "någon" blir arg nu)

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Hehe,håller med dig Nisse...gubbar är vi allihopa!!! och personligen har vi haft race förr Kavic och kan knappt vänta tills vi har det igen för vi hade riktigt täta race i Morgongåva du och jag

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Det stämmer Schumi det brukar vara tajt mellan oss,så det vore kul att träffas igen

Viktor Pousette
Kalmar
Här sen Jan 2003

Hehe de låter kul, fast är juh en liten bit att åka, men man vet juh aldrig.
Vet inte om jag vill kalla mig gubbe än men man kanske kan platsa in i alla fall (21år)

Stockholm
Här sen Apr 2003

Du platsar garanterat fuze

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

fuZe...vi hade en kille från Kalmar som var med i TRK.Han var med i Morgongåva och endast 14 år första gången så inga problem mvh

CWaltgard
Goteborg
Här sen Jan 2003

Jag tycker det låter som en helball ide med LAN ifall det blir i skaratrakten. Längre än så är jag inte speciellt sugen på att åka för att spela data faktiskt.
Skulle vara kul att köra efter att GTR släppts, men Augusti känns ändå lite tidigt. Det är ju trots allt sommar fortfarande då.
Framåt slutet av september tycker jag skulle passa mycket bättre.

....Skulle det bli tidgare så är det klart att jag ändå är sugen, sålänge det ligger rimligt långt bort

Skara
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Åldern spelar ingen roll...
Huvudsaken är att man gillar sim-racing. Vore kul om du kunde komma fuZe, men jag förstår att du tycker det är långt att åka. Det är en av anledningarna till att jag inte åker till Morgongåva.

Kan hålla med dej Waltgård om att augusti är lite tidigt. Kul att du är intresserad.

Lidköping
Här sen Jan 2003

Behöver man vara nå vidare säker eller?
Visst har jag kört en del men jag blev rätt duktigt avhängd när jag var med på de första rejsen i rejsa.nu serien i GTR..

Det vore roligt att vara med, förutsatt att folk inte skrattar åt en

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Tjena David,inte behöver man vara duktig inte.Själv har jag aldrig varit snabb på bana så då är vi 2 Men i Rally Masters och RalliSport Challenge gick det bättre

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Instämmer med Schumi man behöver inte vara duktig ,alla har ju börjat någon gång,Att du inte är snabb även på bana Schumi vill jag nog inte hålla med om,Du hänger nog med dom flesta skulle jag tro,

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Tjena! Hälsningar från en balkong på Mallis, 23 grader och party ikväll :-) Skål på er!

Det låter bättre med september...alla KAN vara med oavsett hur duktiga ni är....

Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Det finns intresse för något i september!!! thumbs up

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=121133#121133

Citera
Tibur
Piteå->Långträsk
Här sen Jan 2004

Nästa Lan I MorgonGåva blir i september, troligen kan nya GTR bli ett av spelen. Apropå långt att åka till Morgongåva, jag har lite drygt 800km att köra så 1600km tur o retur.... samt att det kom även folk från Skåne dit. Bara för att hugga lite till så e n av anledningarna jag kör bilspel är att jag tycker att det är kul att köra bil så 80mil för en hel helg med bil lan 2 gånger per år känns inte som att det tar ont, även om Lena PH kan tycka det

Kumla Kyrkby (Sweden)
Här sen Dec 2003

Lan i Morgongåva!

Hej!

Vi kommer med största sannorlikhet köra vårt LAN den 17-18-19 September med 2st olika spel där man INTE har någon som mixar utan helt rena spelare trots att jag gillar både och :-(

GTR verkar enligt demot vara en riktig höjdare så det finns förmodligen med på lanet....

Mvh Munken-TKRA

/Älskar täta Race......
Citera
Racingsimulatorer
1689 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande