Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar Audi R8 Turbo Timeattack -10 (såld) | << 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 4 besök senaste veckan (155715 totalt) |
Göra många upprörda kommer du lyckas med och flera har nog redan blivit det
Men jag är mer rädd för att du kommer tröttna på motorn sedan och får bygga om allt igen för V8 Dessutom med tanke på att du redan försökt sälja bilen så lär den ju inte bli lättare att sälja när det sitter en 4-cyl motor i.. Men köp sprut och anpassa det för V8 också så du slipper byta ut även det den dagen du uppgraderar. För som redan sagts i tråden 500hk/nm är inte allt utan registret är det viktigaste och därför jag nu älskar min 4.2L motor mot förra banbilen med bara 2.2L Du kommer kanske ha ditt max vrid på 500Nm först över 4000rpm Men 500Nm har jag redan vid 2000rpm och sedan ökar ju mitt ännu mer hela vägen upp till runt 4000rpm sen sjunker det igen så efter 6000rpm är jag nere i 500Nm igen. Så på min V8 har jag långt register och kan ligga o köra på 3ans växel och då från 2500-7000rpm = ca 60-160km/h _________________ Martin Ehrsson RS8 Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
Våra race- och banåkarbilar Audi R8 Turbo Timeattack -10 (såld) | << 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 4 besök senaste veckan (155715 totalt) |