Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
5822 besök totalt |
Onroaders som sänder podcasts varje vecka hade mig på besök denna vecka. Är du nyfiken på bakgrunden till Rejsa och vad jag är för filur så är det bara att dra igång o lyssna:
https://onroaders.com/podcast/19-18- ![]() _________________ ![]() |
||
|
||
Gillade avsnittet med henkes kvinna, har försökt lyssna på fler avsnitt men blir lite väl mkt blaj emellanåt från programledarna
Har dock inte lyssnat avsnittet med magnus än _________________ M @ g n u s k @ l i n Pegg 107 vw passat gtr 280 RS4 4.2 raggarbil |
||
För dom som undrar..Dennis hade rätt om mitt efternamn första försöket 😉
Väntar me spänning på när du ska vara me nästa gång Magnus! _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||
Nu har jag lyssnat på avsnittet under matlagning, löpning och framför tv:n och min bild av dig bekräftas ytterligare, jag imponeras gång på gång över din ödmjukhet (trots att du tigger rätt öppet om driftingen...) och hur duktig du är på att entusiasmera och att få med alla Magnus!
![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
+1 Stor eloge till dig Magnus för att vi får hänga i din soffa. ![]() _________________ T i m P a h l b e r g Searching for the holy grail ... |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
5822 besök totalt |