| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Analog vs. Digital
|
1 besök senaste veckan (8019 totalt) |
|
Re:
Ja, men att hålla stumt och veva ner ett gäng småreturer när man precis lagt i sexans växel visar på ett visst självförtroende.
_________________ Anders Hansson |
||||||||
|
Re:
Förmodligen också det som räddar honom. Att slå av där hade nog varit förödande. _________________ Martin Öberg
|
||||||||
|
Re:
Jag har gjort en liknande grej i alldeles för hög fart med lätt nederbörd, är ju preskriberat nu men man får samma effekt om man kör upp ur tunneln på danska sidan av Öresundsbron närmre toppfart. De har lagt utjämningsvecken mellan land och havssträcka på snedden där. Man hinner tänka efter om man haft ett bra liv innan returerna gett med sig...
_________________ Anders Hansson |
||||||||
|
Re:
Underbar bilkontroll med en riktigt analog kärra, så analog att man måste hålla i backspegeln på Kemmelrakan. (Sedan undrar man ju hur den är inställd? Den går ju på tvären hela tiden. Kanske har däcken pga av körstilen redan överhettat och det det är därför den sladdar så? Om inte annat så är de på väg att överhetta och då har man ju inte val längre, då måste man köra så.)
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
|
Re:
|
||||||||
|
Re: Analog vs. Digital
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||||
|
Analog? Den har ju säkert både ABS, bromsservo och styrservo Riktiga bilar saknar sådana påhitt
_________________ Renault 5 GTE -88 |
||||||||
|
Kanske/sannolikt har den ABS, jag vet inte? Men bromsservo och styrservo är ju definitionsmässigt analoga så där förstår jag inte riktigt.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Analog vs. Digital
|
1 besök senaste veckan (8019 totalt) |