Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1608 besök totalt |
Täckt släp uthyres!
Hej! Då jag troligtvis inte kommer att köra några race i år så kan jag tänka mig att hyra ut min "racetrailer" Det är ett täckt boggiesläp, nertypat till 1700kg! ![]() Klarar att lasta 1500 - 2000 kg! Men ej lagligt ![]() ![]() Tjänstevikt 990kg. OBS! E-kort Invändigt; Bredd 187-195 cm Längd 595 cm Höjd 175 (+) cm Rullar mycket snällt och fint på nya Conti-däck. Har ökat spårvidden lite så det går väldigt stadigt på vägen. Har kört mycket blandat, från Civic till Maserati, Honda NSX, Mustang m.m ;-) Perfekt till tävlingarna. ![]() Långa alu-ramper, så låga bilar funkar också. ![]() Spännband, reservhjul m.m. finns. Fungerar alldeles utmärkt till att köra flyttlass också! ![]() S.k. varuvagnar rullar lätt in på höjden så det är snabbt lättlastat! Hela gaveln bak öppnas, samt två dörrar på vä sidan. Hämtas och lämnas i Västerhaninge enl. Ö.K. Deposition: 2.500:- Hyra skall erläggas i förskott Må - To 250:- / påbörjad timme. Må - To 1.000:- / dygn Fr - Sö 1.400:- / dygn Weekend 3.200:- (För företag; +moms) (Jag har uthyrningstillstånd från Transportstyrelsen) ![]() ![]() ![]() |
![]() Snart börjar race-säsongen ! ![]() Perfekt att transportera Din racebil torr & ren till banorna. Med plats för reservdelar verktyg m.m. ![]() Bra att kunna byta om i (det finns klädhängare & hylla). ![]() Spara dyra övernattningar ..... sov i släpet! ![]() |
|
|
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1608 besök totalt |