Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Skruva banåkabil Biltemas karosserikitt | 472 besök totalt |
Någon som använt Biltemas karosserikitt i modern tid?
Hittade vid sökning inlägg från ~2010 om att den "aldrig" härdade och att färg som målats över fortsatte att vara klibbig. Men det är ju inte säkert att det är exakt samma produkt efter 10 år, så har någon testat relativt nyligen? |
||
Jag har flitigt använt biltemas karosserikit genom åren och tycker det funkar kalas. Både övermålat med 1K och 2K.
_________________ BMW 135I CSL http://www.speedhunters.com/2013/07/predictability-is-dead-the-turbo-mercedes-190/ / Alexander Lindquist |
||
Kittade om mina bakskärmar på M3:an när jag kapade ur dom, funkade utmärkt. Målades över med Hagmans 2K epoxygrund och färg därefter.
_________________ André Westersund BMW M2 LCI -18 BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
||
|
||
Grundfärg FÖRST Kitt torkar med åren och då kan fukt krypa in under.. Därför det rostar i alla kittade skarvar på gamla bilar för att det inte finns färg under.. _________________ Martin Ehrsson RS8 Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Skruva banåkabil Biltemas karosserikitt | 472 besök totalt |