Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: OZ Ultraleggera 8x19 5x100 med 225/40 R19
43 besök idag (326 totalt)
Kraniel
Värmdö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6889

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Fyra finfina OZ Racing Ultraleggera, mått 8x19 tum, bultdelning 5x100, med navringar till 56,1 mm nav. Passar bland andra Toyota GT86 och diverse Subarumodeller, kanske andra bilar också. ET? Ja, det undrar jag med. Edit: uppmätt med ett par aluminiumlinjaler till 45 mm, det borde stämma ganska bra.

De är skodda med nästan oanvända 225/40 R19 Winrun-däck. Winrun? Winrun. Vi pratar inte mer om det. Nej, de är inte anpassade för bankörning. Men de duger att halka omkring på i långsamt tempo på torr och rak asfaltsväg.

Skicket på fälgarna okej, de är runda och balanserade. Men inget toppskick, dels ser de ut att vara omlackade med någon tjock färg typ Plastidip, dels finns det något enstaka skav på dem. De följde med min Subaru Forester när jag köpte den, nu har jag köpt andra 17-tummare som i mitt tycke passar modellen bättre.

Nypris per fälg ser ut att vara runt 5 000 kronor. Per styck, alltså. Däcken ytterligare en tusenlapp styck.

Mitt pris för alla fyra inkl däck: 8 000 kronor eller bud. Skickas inte, utan hämtas på Värmdö. Eventuellt kan jag ta med dem in till jobbet på Kungsholmen vid tillfälle. Pm eller kraniel@gmail.com.








_________________
Daniel Östlund
kraniel-at-gmail-punkt-com
www.sunksinglar.se
Citera
Kraniel
Värmdö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6889

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
De är i vägen...

_________________
Daniel Östlund
kraniel-at-gmail-punkt-com
www.sunksinglar.se
Citera
Kraniel
Värmdö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6889

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Jättemycket i vägen. Lägg ett bud.

Eller, kanske inte så jättemycket i vägen. Men i alla fall, det vore skönt att bli av med dem. Bara tänk: du kan få åka omkring med äkta Winrun-däck! WINRUN!

Alla tänkbara och otänkbara bud kommer att beaktas. Ett lastbilslass med folköl? Beaktas. Fyra antika soffor? Beaktas. En dekal med mitt porträtt på din racerbil? Beaktas. Jag är bra på att beakta.

_________________
Daniel Östlund
kraniel-at-gmail-punkt-com
www.sunksinglar.se
Citera
SÄLJES
SÄLJES: OZ Ultraleggera 8x19 5x100 med 225/40 R19
43 besök idag (326 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande