Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Hjälp mig! Spårval & Körteknik? Kinnekulle - spårval klara och utlagda med texter! | << 1, 2, 3 10100 besök totalt |
Så med andra ord skall jag nog använda kopplingen vid nedväxlingen där, elle? |
||||
Eller köpa en CSL... *vill ha, vill ha, vill ha* Annars ska du nog koppla ja. Hehe. Fast du! Ska leta upp en länk åt dig... Farsan spelade in ett reportage frår DSF tror jag där de testar CSL:en på Ringens GP-slinga (tror jag). Om jag var skeptisk över detdär med paddlar på ratten innan så veknade jag iaf lite... Kan ta det med den motorsången... |
||||
Här ser du Johan! Problemet löst!
Fixar allt ni frågar om angående teknik och racing/banåka... *harkel* http://www.hewland-engineering.co.uk Nu kan du hoppa över pellen till vänster förutom då du startar. Borde lätta bilen litegranna, samt ge än mer optimal utväxling. Bara att dreva om! Har drevat en Holingerlåda till en BMW 320 Super Tourer. Det är rena underverk att jobba med! |
||||
Kollade lite mer noga på länken "with a Getrag type front face"...
Bara att bulta på! För det är väl Getrag på M3:an fortfarande? |
||||
Jo men det krävde att jag gjorde fönstret mindre först, lite jobbigt på ett fönster som man minst sagt kommer öppna ofta. |
||||
Här tipsar man om saker man kan köpa för att komma över div problem och åka fortare, så får man bara en skopa otacksamhet tbx... Det ruggiga är att om jag kollat rätt så anses dessa lådor vara mkt prisvärda inom sitt område. Men tusan så fina...och så låter det så gott om dem oxå. "Qvingqvingqvingqving" när man kör sakta..."THiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" när man kör fort... |
||||
Hjälp mig! Spårval & Körteknik? Kinnekulle - spårval klara och utlagda med texter! | << 1, 2, 3 10100 besök totalt |