Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7544 besök totalt |
Tjena, tack! Lite smått har jag gjort: Lackat fälgarna titangråa, lackat baklucka, bytt främre stötis o lackat frontspoilern, nya dimljus o lite sånt.. har även gnott på den med polermaskin, vax osv ![]() Men nu i helgen ska den få sig ett rostfritt sportavgassystem med racekatt, sen får vi se om man kan hitta nån annan kamaxel och/eller topp, vore gött ![]() Japp är med i PSC, går under samma namn på deras forum. MVH Robban _________________ Robert Gustafsson Peugeot 205 GTi -89 |
||||||
Aja baja, inte köra med rutorna öppna... ![]() -Det var på väg in i depån så det var ok... ![]() ![]() Kul att nöta lite på Sviestads asfalt och snacka lite "skit" med de närvarande. ![]() |
||||||
![]() ![]() |
||||||
Vi kunde inte haft mer tur med vädret!
![]() Det är bara ta av sig mössan och bocka för dom otroligt fina bilderna från Daniel och Malin. Det var en kille till med en sån där jätte kamera, vem var det? Nästa körning är 2/6! ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
om det var en "yngling" kanske du syftar på Niklas, min ohängde son... ![]() Jag tror nog att han lägger upp några bilder lite senare när han kommit hem från plugget (antagligen roligare att fotografera och pilla med bilder än att göra läxor)... ![]() |
||||||
Ja, det var jag. Sammanträffade med en annan Speedsterägare, men körde inte. ![]() Träffade förresten en till idag, en nybliven ägare i Mantorp. Vi blir fler....o fler... ![]() _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||||
Tuffa bilder Daniel och Niklas!
![]() Whiktigt så brett som Daniels bild indikerar gick det kanske inte även om jag i viss frustration lät bakom komma lite mer än vanligt. Om jag kan få hjälp att hosta en 60 MB-film kanske samlade expertisen kan analysera . mitt humör ![]() _________________ /Klas Pihl |
||||||
En bild ljuger aldrig, däremot kanske den inte berättar hela sanningen. I det här fallet så svänger banan precis utanför bildkanten. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||||
Filmtajm
Efter några öl och en bit mat med delar av MX-maffian ( https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Var du ensam på banan?? Gott ljud ur Blingpipan! http://team-kf.no-ip.com/video_rejsa |
||||||
Men Gisses vad det kränger! Eller är han halvvägs ner i diket? ![]() |
||||||
Vi i banracing styrelsen på Sviestad tackar för alla fina ord... det är alltid lika kul att gå in här och på andra forum och läsa om vad ni tyckt om de träffarna som vi anordnat!
om det är något som ni har synpunkter på så meddela gärna någon av oss... Jag tar oxå tillfället att tacka alla som ställt upp med att hjälpa oss med fuktionärsbiten... ![]() |
||||||
![]() Tack för hjälp med hostningen.
Rätt skumt är det, kör på samma setup som förra året och då upplevde jag bilen som väldigt platt. Efter första turen i år på bana kändes bilen svajig och dan och på en film där Kotten jagar mig ser man tydligt vad det kränger och har sig. Hjulen pekar åt alla möjliga håll i kurvorna :/ Får ta och styva till krängningshämmarna till nästa banträff. ![]() _________________ /Klas Pihl |
||||||
Jo jag vet exakt var han är någonstans... körde ca 40 talet varv där i lördags, är inne på min andra säsong i MSLS så Sviesta känner man igen rätt bra.... ![]() ![]() |
||||||
Har du ställbart så är det ju bara att prova sig fram! ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7544 besök totalt |