Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: VW Golf C mk1 1983
923 besök totalt
antemannen1
Järfälla
Här sen Dec 2006
Inlägg: 13


Trådstartare
Hej!

Säljer min golf, p.g.a ekonomiska skäl.

Slänger in en länk till min annons på blocket, skulle det inte ha ändrats i annonsen än så skriver jag det här också för att förtydliga. Priset är 7000:- och då medföljer fräscha sommar och vinterdäck.


http://www.blocket.se/vi/11217709.htm?ca=11_s

MVH
Andreas Dahlgren

_________________
Andreas Dahlgren
Citera
antemannen1
Järfälla
Här sen Dec 2006
Inlägg: 13


Trådstartare
nu har visserligen annonsen försvunnit från blocket, men om vi gör såhär då...

Växellåda: Manuell
Bränsle: Bensin

Hej!

Har en skattad och besiktad vw golf,den är besiktad till den 31 oktober 2007.Den är nyligen servad och jag har bytt bland annat bromsskivor,bromsbelägg,bromsrör, ventilkåpspackning, tempgivare och hjullager vänster fram. Har relativt mycket dokumentation på bilen, många besiktningspapper från tidigt 90-tal bland annat, säkert några från 80-talet också. I princip alla originalpapper på bilen finns, Garantibevis och liknande från 1983. På bilen sitter för närvarande jättefina sommardäck på som har MÅNGA mil kvar.Jag har även väldigt bra Nokia Hakkapelitta vinterdäck som medföljer. Både sommar och vinterdäck sitter på vw original plåtfälg. Jag köpte bilen i november, och då hade den stått i sex år. Jag har använt bilen dagligen utan problem. Startar och går, jämt. Det som är något negativt med bilen är att den har lite rost, men inte så väldigt mycket faktiskt, och så är förarstolen lite sliten på vänstersidan (där de flesta bilstolar blir slitna ) i övrigt är inredningen fin, dörrsidorna är hela och fina. Innertaket är som nytt. Jag säljer endast bilen för att jag helt enkelt inte har råd att ha två bilar. Bilen står i Viksjö, Järfälla.

Pris, 5500:- vid snabb affär.

Ring mig på nummer 073-5270258 eller 08-58011679, alternativt maila mig på wunderbaum_248@hotmail.com. Ring helst efter 16:00.

EJ BYTE!

MVH
Andreas Dahlgren


_________________
Andreas Dahlgren
Citera
antemannen1
Järfälla
Här sen Dec 2006
Inlägg: 13


Trådstartare
såld!

_________________
Andreas Dahlgren
Citera
SÄLJES
S: VW Golf C mk1 1983
923 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande