Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2 besök senaste veckan (2811 totalt) |
Se7en Days gänget kommer att köra konbana på Tullinge lördagen 12:e juni 13.00 - 17.00 på Tullinge
Problemet är bara att ...erm... vi har lite dåligt med koner... Har nån koner att låna? Skulle det finnas tidtagning att låna vore det ännu bättre. Hör gärna av er. EDIT Koner och tidtagningsutrustning utlovade av Lazzat. Stort tack! _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Nej då. Det är någon Ferrari och nån Porsche också. Hyfsat fullt men jag kan kolla om det finns nån plats över. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Det vore skitschysst! Vad skulle det isf kosta? |
||||
Den helgen är jag och tittar på 24-timmars på ringen.
Annars hade det ju varit kanon att få se några andra sjuor och kanske få köra lite med Lådbilen. ![]() Men det kanske blir fler tillfällen!?! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Tja det blir säkert fler extemporerade träffar som denna. Annars är ju detta årest stora arrangemang: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
extemporer|a -ade v. framföra ngt el. tala el. översätta o.d. utan förberedelse -ing s.
![]() |
||||
Ja, Finlandsresan skulle jag också hemskt gärna åka på men jag kan tyvärr inte vara borta från jobbet så många dagar den veckan! ![]() ![]() ![]() Annars verkar det ju vara ett kanonarrangemang! ![]() ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Jag ska försöka komma loss (fast jag egentligen inte har tid) en liten stund och kika.
Förhoppningsvis kommer jag i min glassätarseven... ![]() |
||||
Självklart skall du det. Fixar du glass också? ![]() _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Kollade med Magnus S som ordnat detta. Enligt avtalet med Tullinge så är det bara möjligt för bilar "av historisk karaktär" att delta. DVS det står inte Sevens som är gamla eftersom de flesta är nya men det står inte heller Sevens. Så om din bil är av historisk karaktär så kanske det kan gå. ![]() Skämt åsido. Jag tror inte att vi kan fixa in en bmw av nyare karaktär om vi undantar herr banläggare Thomé. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
![]() Men schysst av dig att kolla iaf ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2 besök senaste veckan (2811 totalt) |