Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 ... 9, 10, 11 >> 23 besök senaste veckan (21369 totalt) |
Som jag skrev på Banåkaforumet så är Lazzat RS Challenge inställt den 25/7. Tyvärr (?) så har vi inga möjligheter att avboka fältet (Lunda utanför Alunda mellan Uppsala och Östhammar) utan vi har det fortfarande till vårt förfogande både den 24:e och 25:e juli.
Är det läge att ha en lågprofilerad "rejsa-träff"? För egen del är jag upptagen på Tullinge på söndagen och orkar helt enkelt inte hålla i något event samtidigt. Med andra ord behövs någon form av organiserande personal också. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Du börjar bli gammal. ![]() Jag har en idé om att köra stående kilometern med lite balla bilar. Skulle det vara genomförbart på Lunda (har inte varit där)? _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Jag tror inte Lunda lämpar sig för stående kilometern. Även om man får stopp på ekipagen så blir det hemma hos grannen och den figuren är inte så förtjust i att bo på en racerbana. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Jag skulle kunna tänka mig att vara lite behjälplig vid en rejsa-konbane-körning om jag själv för köra.
![]() Stående kilometern vad är det ?? Långtråkig(are) form av amerikansk rivstartstävling...? ![]() |
||||
Skicka pm eller ring 070 - 628 10 15. Är inte åt mig utan en annan idé. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Jag och Herr Falk har bubblat lite löst tidigare om träna konköring.
Allså inte så många så det blir så det blir mycket köra, men det vill alla eller? Så man måste också vara berädd att hjälpa till. Finns det något intresse att vara med???? _________________ Johan Sjölinder |
||||
Siffran jag fick av Särås var 1500kr/dag. Ska dubbelkolla det under morgondagen.
Eftersom jag är utvald som diktator av Lazzats styrelse i detta ärende så tycker jag det vore roligast att hyra ut till en "jordnära sväng och kräng-övning" i samma anda som Lazzats egna evenemang. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Skulle Ferrari- och Apriliaklubben duga 1 av dagarna? Med en liten RS-bana kanske, men även rakt-fram. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
om någon tycker att jag är god nog att hjälpa till så gärna jag gärna det. ![]() Men jag vill köra också! ![]() EDIT: Jag kom på att jag inte vet om jag är hemma då.. ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Hmm, 24 och 25 juli är en lördag och söndag? Låter intressant att komma upp och övningsköra lite konbana då! och naturligtvis även att hjälpa till! ![]() Rent praktiskt, finns konor och sånt tillgängliga? Hur mycket är det som behöver arrangeras? Hur många bör vi vara för att få rimligt pris på kör-övningen? Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Det jag tänk mig hålla i/hjälp till gäller nog en dag.
om det kostar 1500kr/dag och säg 10st betalande ger 150kr. Käns som 15st är max. Rent persoligen så tycker jag typ 300kr är max allså 5st betalande. Konor skall nog gå att fixa, har lite på gång skall kollas upp för att vara säker. Vad som skall fixas är väll att ställ ut konorna och enas om upplägget, hmm om det då inte redan är bestämt avä''''''''öpääääääääääääääääääää ,jäv.... katt gå inte på tanjenbordet ![]() _________________ Johan Sjölinder |
||||
Jag är både sugen på att köra och att hjälpa till! om det inte kostar mer än 2-300kr så räkna med mig!
PS. Senast pugg-träffen var där hade vi möjligheten att hyra klubbstugan för 50kr/pers. Skulle detta vara möjligt då må tro? _________________ Rachid Rachid |
||||
Som jag uppfattar det här så verkar ett gäng härifrån vara sugna på att vara där en dag och så har Erik B några kamrater som nog vill leka med sig själva en separat dag.
Jag ska kolla upplägget till 100% imorgon, men är det lämpligt att Erik och hans kamrater är där den 25:e och ni övriga den 24:e? Det är inte utan att jag själv skulle vilja prova lite "utom tävlan" en dag också...och då är det ju den 24:e som gäller för att jag ska kunna vara med... Inget är skrivet i sten än vad gäller datumen, men såvitt jag begriper har ingen några egentliga preferenser åt ena eller andra hållet. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
känner ett visst sug efter koner
![]() är det möjligt att få plats med en ss i naturlig stl där?. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
om det blir den 24:e är jag helt borta från detta.
![]() Men jag vill inte hindra er! Det kommer fler tillfällen! ![]() När jag var där sist så sades att den SS vi körde då vara identiskt med originalet sånär som på sista porten som var lite tillbakadragen för att kunna svänga in vid "start/mål" Hyffsat likvärdigt blir det iaf. _________________ /Anton Lillsund |
||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 ... 9, 10, 11 >> 23 besök senaste veckan (21369 totalt) |